Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, har nettopp startet igjen med wow :) Eller dvs, jeg har fått scroll of ressurection og bestemte meg for å prøve igjen :)

 

Det jeg lurer på er; Jeg tenkte å bruke scrollen på en char som kan være både healer og dps. Liker veldig godt druid, så jeg lurer på om den er underpowered nå? (vennene mine sier det ..) Eller om det er noe annet jeg heller bør ta? F.eks paladin, liker det også :) Men aller best liker jeg druid, så lurer på om den er god som healer og dps? :)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk stadig drar opp Kung Fu Panda. Når Pandaran har vært en rase i Warcraft i mange år før Kung Fu Panda kom på film.

 

Litt morsomt. Det første lillebroren til en kamerat sa når han så MoP var "Er det kung fu panda". Fakta er at MoP vil bli kjent som Kung Fu Panda uansett. Pandaer i Warcraft har ikke hvert godt nok kjent og veldig få vet faktisk om at det finnes pandaer i WC universet. I mine øyne er MoP, Kung Fu Panda og ikke noe annet.

Lenke til kommentar

Trenger ikke annual pass for å bli med i beta, men de vil bli prioritert først.

 

Jeg har meldt meg på beta uten annual pass, men tror ikke jeg får invite.

 

Er folk uten AP som allerede har fått invite, så det kan vel hende :) Mulig at de som posta dette på battle.net bare trolla though. Mye rart på internettet.

Lenke til kommentar

Er det fortsatt slik med SoR at man blir instant lvl 80 osv ? Har ikke spilt WoW på en god stund, siden wotlk da ToC raidene herjet. Den kontoen er ikke eksisterende lenger. Så i går satt jeg opp en 30 dagers sub på en ny konto som jeg har opprettet. Oppgraderte den til Wotlk, men jeg ble litt nysgjerrig på det der med SoR. Skal innrømme at jeg ikke har lyst til å levle helt opp til 80 igjen og har heller ikke all tiden til det, så derfor lurte jeg på om denne lovlige snarveien fortsatt er mulig å benytte seg av ? Jeg har hatt kontoen siden 18/12/09.

 

Må si at WoW har forbedret seg en del siden den gang og ble veldig gira på å starte opp igjen.

Endret av Nandez
Lenke til kommentar

"Hele" guilden laster ned/spiller Beta. Mens jeg ikke får tilgang. :(

 

Jeg har en annen konto som jeg ikke har brukt på flere år. Jeg kan jo aktivere den med SoR, skaffe meg en 80. Problemet er at jeg må signe for ett år på den nye kontoen. Og det blir litt dyrt å betale 132 Euro bare for å spille Beta. Diablo 3 er allerede betalt.

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket egentlig. Men med en beta allerede nå, så ligger det meste til rette for release November/Desember som de to foregående expansionene, henholdsvis November 2008 og Desember 2010.

 

Men som sagt, er litt overrasket, for jeg hadde sett for meg at Starcraft 2: Heart of the Swarm ville være årets andre Blizzard spill. Det ser derimot ut til å ikke være tilfellet. For jeg mener, hvor realistisk er det med 10+ måneders beta for MoP? Ikke veldig realistisk etter min mening når en ser tilbake på de foregående expansionene, hvor Cataclysm hadde den lensgte betaen med 6 måneder.

Og med 6 måneder fra idag, så er vi fortsatt ikke lenger enn September/Oktober. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...