Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man dinger 85. Hvordan skal man gå frem for å starte med heroics? Hvilken metode er best for å geare seg opp?

 

Kjøre normals. Kan gjøre daily quests også, sanke inn rep hos factions og kjøpe gear når du er honored/revered/exalted.

Okey. Ser frem til å drive med raiding igjen. Har ikke spillt på et år og regner med at jeg lvler 85 iløpet av sommern. Er det fortsatt de idiotiske gearscore enda?

 

Spiller på silvermoon og for et år siden måtte man ha hinsides med gc for å joine et raid. Så høye at man nesten ikke hadde behov for itemsa som ble droppa under raida :p

Lenke til kommentar

Aner ikke, har ikke sett mas om gearscore noensteder på min server. Spillet holder orden på itemlvl din automatisk og nekter deg sette deg opp til raidet/instance hvis du har for lavt gjennomsnitt. Rett og slett for å hindre totalt undergeara folk komme i random gruppene og få masse kjeft og ikke kunne gjøre noe.

Lenke til kommentar

Okey, men da antar jeg at man kan og må gradvis jobbe seg oppover da. Fullt med god gear fra normals før man kan steppe inn i heroics.

 

Husker jeg i en god stund sto bomfast i lvl 80 fordi ingen ville la meg joine fordi jeg ikke hadd høy nok gc eller achivment. Får håpe det ikke blir slik en gang til.

Lenke til kommentar

Aner ikke, har ikke sett mas om gearscore noensteder på min server. Spillet holder orden på itemlvl din automatisk og nekter deg sette deg opp til raidet/instance hvis du har for lavt gjennomsnitt. Rett og slett for å hindre totalt undergeara folk komme i random gruppene og få masse kjeft og ikke kunne gjøre noe.

Ikke helt riktig. De lar deg ikke joine randoms med for lav ilvl, du kan fint bli med i guild/venne-grupper i både HCs og Raids, så lenge du ikke bruker LFG-tools.

Lenke til kommentar

Når man dinger 85. Hvordan skal man gå frem for å starte med heroics? Hvilken metode er best for å geare seg opp?

 

Kjøre normals. Kan gjøre daily quests også, sanke inn rep hos factions og kjøpe gear når du er honored/revered/exalted.

Okey. Ser frem til å drive med raiding igjen. Har ikke spillt på et år og regner med at jeg lvler 85 iløpet av sommern. Er det fortsatt de idiotiske gearscore enda?

 

Spiller på silvermoon og for et år siden måtte man ha hinsides med gc for å joine et raid. Så høye at man nesten ikke hadde behov for itemsa som ble droppa under raida :p

Sup Silvermoon brah. Folk i trade maser om avg itemlvl som er ganske mye høyere enn hva som egentlig er nødvendig, så om du bare skal pugge er det vel mye av det samme.

Lenke til kommentar

Når man dinger 85. Hvordan skal man gå frem for å starte med heroics? Hvilken metode er best for å geare seg opp?

 

Kjøre normals. Kan gjøre daily quests også, sanke inn rep hos factions og kjøpe gear når du er honored/revered/exalted.

Okey. Ser frem til å drive med raiding igjen. Har ikke spillt på et år og regner med at jeg lvler 85 iløpet av sommern. Er det fortsatt de idiotiske gearscore enda?

 

Spiller på silvermoon og for et år siden måtte man ha hinsides med gc for å joine et raid. Så høye at man nesten ikke hadde behov for itemsa som ble droppa under raida :p

Sup Silvermoon brah. Folk i trade maser om avg itemlvl som er ganske mye høyere enn hva som egentlig er nødvendig, så om du bare skal pugge er det vel mye av det samme.

Hm, kjipern.

 

Får håpe jeg klarer å komme meg inn i et raideguild som har hyggelige folk. Var ganske så god før. Men skal ikke ta sorgene på forskudd. Må få warlocken min tl lvl 85 først :p

 

Forresten. Fungerer quest helper i cataclysm? Ser jo nå at man får god hjelp med questinfo uten addons, men hvordan er det i cataclysm? Har ikke kjøpt det enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...