Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Tjente 155000 gull på en kveld, er lvl 83 og ikke spillt siden cata kom ut.

En kineser(?) Hadde lagt ut elementium ore for 9g stack = i mine øyne 18g pr stack med elementium bar.

Disse gikk for 99g på min server og ah var tom.

Betalte 1000g+ for en "meltjob" og fikk laget nesten 1600 staks elementium bar.

Måtte ha 2 jobber.

 

Fikk kjøpt meg sånn 50k g drage og levlet eng og bs til maks og sitter igjen med 50K.

 

Slitsomt med så mye shopping på ah, må skaffe addon.

------------------------------------------

http://www.maxdps.co...retribution.php

 

Er denne siden til å stole på?

Ser at JP eller BS-craft eller REP-gear , alle ligger ca på top 3-5 på for eks pala holy osv.

 

Det betyr jo at det ikke er vits i å kjøpe noen boe for en liten boost i begynnelsen?

post-64596-0-18514900-1306820357_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et veldig enkelt triks er å kjøpe diverse billige greens (hvis du har muligheten til å disenchante) og ymse lavprisa mats (herbs, ore, leather etc...) på søndag, og selge dette igjen fra onsdag og utover.

Behøver ikke ha stålkontroll på ALT, men stikk deg ut noe du ser det ligger lite av og følg med på prisene i ei ukes tid eller noe sånt.

 

Kan også tjene deg søkkrik ved å spare opp gems og enchants og selge rett etter at en ny patch som introduserer nytt gear i en eller annen form har blitt lansert. Men det er mer tidsbestemt og ikke noe som er så lett å gjøre regelmessig.

Endret av Gurglemuffin
Lenke til kommentar

Hvordan er rotasjonen for en Unholy DK på lvl 60? Icy Touch, Plague Strike, Scourge Strike?? Og er det Strength og Stamina som er basic stats....er helt ute av det nå.. :blush:

 

Få på alle DOT'ene og bruk de andre når de er tilgjengelig...på lvl 60 er ikke rotasjon så jækla viktig, du leveler jo fort som f...

Lenke til kommentar

Icy Touch, Plague Strike, Scourge Strike

 

Ja. Og festering strike på 64 og oppover. Det er bare det du trenger å bruke. Strength er best og hovedsaklig det eneste du skal bry deg om (som secondary stat er haste best men det trenger du ikke tenke på før 80+).

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Hva er greien med at folk på alliance som taper i BG alltid skal klage på at horde er så mye bedre? Da jeg spilte horde pleide folk å gå helt "Omg you all suck" men som alliance skal folk alltid begynne med den lange talen om "This is why I never should have transfered from horde ..." og "Alliance always loses this bg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...