Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

Ikke helt tatt inn over meg hvor bra laga den musikken er!

 

 

edit: westfall musikken var jo enda bedre :p

 

 

 

[01:55:53] Ragnaros is now available for 10 player testing. Speak with Jacob McWeaksauce to gain access to the area. Enjoy!

 

wooot hooot

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste minnet jeg har fra mine første dager med WoW, er den totale opplevelsen. Atmosfære, følelsen... og alt det hadde musikken en stor del av æren for.

 

Etterhvert har jeg gått litt lei av musikken, men fra tid til annen slår jeg den på igjen fordi den gir ofte litt ekstra til hvordan spillet føles. Og mye av den er faktisk vannvittig bra og passer ekstremt bra inn i helheten.

Lenke til kommentar

Hvordan er det å spille WoW nå for tiden? Jeg har hatt min første pause fra spillet noengang, dinget 85 og spilte i en ca. 2 uker. Kom meg inn i et av de beste guildene på serveren og skulle få raide med de, men så bare gadd jeg ikke logge på mer. Inbilte meg at jeg bare skulle ha en liten pause, men jeg glemte rett og slett å spille videre. Kjøpte meg PS 3, og har spilt dyrisk mye FIFA for tiden, men er litt lei og har lyst til å spille igjen.

 

Jeg vet jo hva jeg kommer tilbake til - WoW er WoW, men er det MYE å velge mellom når det kommer til PvE? Og hvordan fungerer det nye PvP systemet, noe jeg aldri fikk satt meg inn i?

 

Ding 2000 poster. Swella.

Lenke til kommentar

Spesielt PVEere, spiller de uten musikk hadde jeg gitt guild kick for lenge siden.

Jeg har som oftest spillt med serier kjørende på TVen og VT dempet, forbanna mas hele tiden i raids. :p

 

Jeg tror jeg mutet musikken(all lyd) i wow før jeg ble level 10 på min første karakter.

Endret av Sink
Lenke til kommentar

Samme her. Noen ganger har jeg på musikk når jeg føler for det, men aldri lyd. Det er helt forjævlig, spesielt i raids. Jeg bryr meg ikke om DBM har warning-lyder, jeg gidder ikke høre på tjuefem personer som caster spells og bruker abilities samtidig. DBM har warnings midt på skjermen også og om man i tillegg trenger lyd må man jo være handikappet.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke bare wotlk-scrub, jeg er 3.3-scrub.

 

Uanz, jeg var AFK i en tjue minutter og da jeg kom tilbake så jeg at denne meldingen hadde blitt spammet 15ish ganger i løpet av tre sekunder

 

22:14:53 You have been inactive for some time and will be logged out of the game. If you wish to remain logged in, hit the cancel button.

 

Jeg ble derimot ikke logget av. Hvor lenge har denne funksjonen vært der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...