Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anbefales det å kjøpe en del gear når man dinger lvl 85? Ser at mange selger 350 lvl ish gear. Eller får man slikt gear ved å raide normal?

 

Nei. Bortkastet gull imo. Gear opp slik at du er klar for heroics og kjør på.

Det er jo det jeg lurer på da. Hvordan man gearer opp. Fortsatt en stund til jeg dinger 85, men husker bare at jeg slet lenge for å få bra nok gear til å raide HC når jeg hadde en lvl 80 for et år siden.

 

Da var det rett og slett litt flaks ved at noen tilslutt lot meg være med på en 10hc hvor de ga alt cloth til meg. Etter det så ble jeg såpass god at jeg kunne fortsette med vanskeligere raids og bedre gear.

 

Var jo umulig uten å få hjelp da følte jeg.

Lenke til kommentar

Anbefales det å kjøpe en del gear når man dinger lvl 85? Ser at mange selger 350 lvl ish gear. Eller får man slikt gear ved å raide normal?

 

Nei. Bortkastet gull imo. Gear opp slik at du er klar for heroics og kjør på.

Det er jo det jeg lurer på da. Hvordan man gearer opp. Fortsatt en stund til jeg dinger 85, men husker bare at jeg slet lenge for å få bra nok gear til å raide HC når jeg hadde en lvl 80 for et år siden.

 

Da var det rett og slett litt flaks ved at noen tilslutt lot meg være med på en 10hc hvor de ga alt cloth til meg. Etter det så ble jeg såpass god at jeg kunne fortsette med vanskeligere raids og bedre gear.

 

Var jo umulig uten å få hjelp da følte jeg.

 

Aha. Da kan du kjøre normal instances frem til du får decent gear i alle slots. (noe rundt 333 ilevel) Deretter kan du bevege deg over på HC.

Lenke til kommentar

Anbefales det å kjøpe en del gear når man dinger lvl 85? Ser at mange selger 350 lvl ish gear. Eller får man slikt gear ved å raide normal?

 

Nei. Bortkastet gull imo. Gear opp slik at du er klar for heroics og kjør på.

Det er jo det jeg lurer på da. Hvordan man gearer opp. Fortsatt en stund til jeg dinger 85, men husker bare at jeg slet lenge for å få bra nok gear til å raide HC når jeg hadde en lvl 80 for et år siden.

 

Da var det rett og slett litt flaks ved at noen tilslutt lot meg være med på en 10hc hvor de ga alt cloth til meg. Etter det så ble jeg såpass god at jeg kunne fortsette med vanskeligere raids og bedre gear.

 

Var jo umulig uten å få hjelp da følte jeg.

 

Aha. Da kan du kjøre normal instances frem til du får decent gear i alle slots. (noe rundt 333 ilevel) Deretter kan du bevege deg over på HC.

Okey, takker. Ser frem til å raide igjen :D

Lenke til kommentar

Vent med å sprekke til det kommer content da :p

Joa, men nytt for meg blir vel ZA og ZG.

Er det firelance eller noe i den duren den nye instancen heter? Hvis den har kommet ut?

 

Har planer om å se om jeg klare å holde meg til fellesferien begynner, men kjenner jeg savner goblin mage'n min =)

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Et litt dumt spørsmål (enda ett...): Jeg liker godt å spille hunter og paladin. Grunnen til det er at det er lite dødtid; mye er instant cast eller på rask rotasjon. Hvilken klasse er nærmest disse i måten å spille på? Jeg spiller forøvrig kun dps, om det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar

Jeg børsta nettopp støv fra Warlock'en min, og det skal sies at som Affliction vil du neppe få mye 'down' tid. DoT det du ser å la Felhunter'en din knaske på dem - det går som hakka møkk skal jeg si deg. :)

 

Ha - å flette inn engelske ord og utrykk er ikke lett, men håper det var forståelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det er en kappe på AH på silvermoon til sånn 200g, så den er vel verdt å kjøpe. Er bare sånn boe fra Zul-x heroicene, men lett verdt prisen vil jeg si.

 

Ja, BoE stuff fra den nye heroicsene er verdt å kjøpe, koster somregel bare 200-500g, og er ganske gode oppgraderinger.

 

Bruker selv spirit kappen å min paladin :)

Lenke til kommentar

Mista litt lysten på WoW nå, og vurderer å ta en pause.

 

Jeg har nettopp nådd level 85 på min andre karakter, og det er stort sett å levle jeg driver med. Har også en karakter på level 57 og en på 15, men hvor mange level 85 karakterer trenger jeg liksom ;)

 

Er ikke med i et guild da jeg ikke vil låse meg til noe (nekter blant annet å avvise venner IRL til fordel for WoW), og føler ikke at jeg vil gjøre det bra nok i dungeons til å ikke være et forstyrrende element for de andre i gruppa.

 

Har tatt noen achivements da, men ettersom disse poengene bare er "for show", så er ikke det så artig det heller.

 

Tips til andre ting som kan gjøres i Wow, som kan være morsomt for en som stort sett spiller solo?

Lenke til kommentar

Tips til andre ting som kan gjøres i Wow, som kan være morsomt for en som stort sett spiller solo?

 

Sans for PvP? Random BG's blir det sjelden eller aldri noe seriøst ut av, du binder deg ikke til noe spesielt og det er et avbrekk fra dailies og generell banksitting.

Det kan dog være en smule frustrerende og bli karnøfla fullstendig mens du holder på å tjene opp honor til gear.

 

Ellers så har du, som Raijin foreslo, en rekke casual guilds rundtomkring, som ikke har noe imot medlemmer som kun et ute etter en såkalt "social spot"

Lenke til kommentar

Tips til andre ting som kan gjøres i Wow, som kan være morsomt for en som stort sett spiller solo?

 

Tips: Ikke spill solo. Det blir utrolig kjedelig etterhvert, noe du sikkert har merket. Prøv en dungeon, det er overhodet ikke utfordrende. Eventuelt spill med venner eller (som nevnt over) finn deg et sosialt guild som ikke fokuserer på raids eller lignende. WoW er et MMO og MMO er gruppespill.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Er ikke med i et guild da jeg ikke vil låse meg til noe (nekter blant annet å avvise venner IRL til fordel for WoW), og føler ikke at jeg vil gjøre det bra nok i dungeons til å ikke være et forstyrrende element for de andre i gruppa.

Ville du ha sagt nei til å henge med tjommier fordi du skulle på karatetrening, bridgeklubb, en hvilken som helst annen hobby?

Lenke til kommentar

Tips: Ikke spill solo. Det blir utrolig kjedelig etterhvert, noe du sikkert har merket. Prøv en dungeon, det er overhodet ikke utfordrende. Eventuelt spill med venner eller (som nevnt over) finn deg et sosialt guild som ikke fokuserer på raids eller lignende. WoW er et MMO og MMO er gruppespill.

Ja, jeg har spilt en del dungeons før, men kun på lavere levler (opp til 80). Har fått inntrykk av at dungeons i Cataclysm (level 85) har blitt mer avanserte. Får vel lese meg opp på litt taktikk før jeg prøver i såfall.

 

Ville du ha sagt nei til å henge med tjommier fordi du skulle på karatetrening, bridgeklubb, en hvilken som helst annen hobby?

Godt poeng, egentlig. Men har fra starten av prøvd å holde en viss distanse til de delene av WoW man nesten må bli med på for å bli hekta, og så lenge jeg kan bevise for meg selv at jeg heller vil (og kan) henge med venner, så føler jeg at jeg er på trygg grunn.

Lenke til kommentar

Mista litt lysten på WoW nå, og vurderer å ta en pause.

 

Jeg har nettopp nådd level 85 på min andre karakter, og det er stort sett å levle jeg driver med. Har også en karakter på level 57 og en på 15, men hvor mange level 85 karakterer trenger jeg liksom ;)

Er ikke med i et guild da jeg ikke vil låse meg til noe (nekter blant annet å avvise venner IRL til fordel for WoW), og føler ikke at jeg vil gjøre det bra nok i dungeons til å ikke være et forstyrrende element for de andre i gruppa.

 

Har tatt noen achivements da, men ettersom disse poengene bare er "for show", så er ikke det så artig det heller.

 

Tips til andre ting som kan gjøres i Wow, som kan være morsomt for en som stort sett spiller solo?

 

Rar setning ... ingen som tvinger deg til å gjøre noe som helst selvom du er medlem av et guild?

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...