Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Ja, jeg har spilt en del dungeons før, men kun på lavere levler (opp til 80). Har fått inntrykk av at dungeons i Cataclysm (level 85) har blitt mer avanserte. Får vel lese meg opp på litt taktikk før jeg prøver i såfall.

 

Ikke egentlig :p Heroic-dungeons er litt vanskeligere nå enn de var i 80, men de krever fortsatt ikke mer enn litt innsats. Hvis du er usikker kan du lese taktikker, men det er i grunn bare å spørre i gruppen før dere begynner med en bossfight. Du må være virkelig uheldig med gruppen for å møte noen som ikke vil ta seg det bryet med å forklare hva som skal skje.

 

edit: Woaw ble kicket fra en gruppe i WAILING fucking CAVERNS som enhancement-healer fordi

[21:20:05] [P] [17:Malphurion-Rav]: you are not a dps

[21:20:09] [P] [17:Malphurion-Rav]: 100% focus on healing

Endret av Pokey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Season 10 Conquest Point weapons will only be purchasable once a required minimum sum of Conquest Points has been reached during the current season. For example, Ruthless Gladiator's Pike costs 3400 Conquest Points to purchase. However, players must first earn a total of 11650 Conquest Points during Season 10 before they are able to purchase it.

 

Dette er latterlig.

Lenke til kommentar

Ødelegger litt for meg om jeg ikke får meg up and going med roguen og gjør arena med den asap. Da må jeg altså farme ca. 12k conquest points før jeg kan kjøpe daggers. Dette gjelder vel ikke off hand og?

 

Er jo glemmesak når jeg tenker meg om, 12k conquest points er jo ca 11 uker med arena.

Lenke til kommentar

Puttet penger på wowkontoen min siden League of Legends har så mye server-issues. Har lyst til å spille som alliance. Noen som vet om en bra server for Alliance, gjerne en der vi ikke taper battlegrounds hele tiden.

Battlegrounds er over hele europa, så sånn sett spiller ikke server noen rolle.

Lenke til kommentar

Haha, good job!

 

Btw, drevet med PVP en god stund nå, og skal begynne med PVE. Hvor bør jeg begynne å geare opp?

 

Har 355ilvl. Blir random heroic litt for mye stress?

 

355ilvl i pve eller pvp gear?

Heroic ser jeg ikke poeng med, da det bare dropper 346 gear, husker ikke hva disse nye ZA/ZG heroicsene dropper. (Fill me in, anyone).

 

Vil nå egentlig si du er klar for rading jeg, om det er pve gear du har målt ilvl din i. Men så driver jeg bare med pvp, og aner ikke hva de fleste guilds krever. HC raids krever vel mer enn 355 ilvl iallefall.

 

EDIT: JESUS AVE MARIA, HVORFOR loader skjermen gjennom to ganger når jeg tar zeppelin fra Org til UC? Endte f meg opp i Org igjen.

Endret av Friksjon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...