Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Jeg ser også gullkjøperes side, kjenner en som bare raider, han kjøper gullet sitt , hva koster det nå? 100lapp for 10-20 tusen? Det er da ikke noe for voksne mennesker. Han koser seg i raid mens jeg i TBC farmet og gjorde dailyquest på mange lvl 70 hver dag for å skaffe nok penger.

Det er jo 5-6-7-8-9 timer hvor jeg spillte bare for å skaffe gull hvor han satt i hagen og grillet eller holdt på med andre ting. Det gir meg en "timelønn" på 10-15kr VS det han tapte.

 

 

Måten å løse dette på for blizzard er vel å bruke annen valuta, for eks vendor vil ha JP eller noe for at man skal kunne kjøpe noe fra dem osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

To each their own, skjønner godt at enkelte velger å kjøpe gold - har selv kjøpt litt gold av en kompis etter at han kjøpte fra sites (Av en eller annen grunn så klarte jeg å legitimere det i mitt eget hodet)

Men personlig så elsket jeg å farme, se på en film eller noen serier mens man sirkler rundt en sone og herber/miner etter behov. Men at folk synes det er dritt skjønner jeg godt da det ikke er så veldig mye action, så da er det vel greit å jobbe 2 timer IRL også har du mer gold enn jeg kunne farme på et par dager ^____________^

Lenke til kommentar

Problemet med argumentene deres er jo at du ikke trenger å farme noe som helst for å ha nok gull til det du trenger. Jeg har raidet siden starten av TBC, jeg har ikke farmet mer enn maks 5 timer per expansion og jeg har aldri kjøpt gull. Likevel har jeg på en eller annen måte hatt nok gull til å powerlevle professions på alts, kjøpe boe epics til alts og kjøpe alt av flasks/pots/food på AH.

 

Selg en boe epic her, craft en boe epic der og plutselig har du mer gull enn det er noe vits i å ha.

Lenke til kommentar

Var i et nubguild som wipet milliard ganger da.

Brukte vel 5-6-7-800 gull pr raid

Dailyquest ga ikke 5-6-7000g i uka alene uten litt jobbing.

Og man måtte jo crafte 2-3-4-5 deler som kostet 12K gull hver siden guildet ikke fikk ned noe i starten.

Lenke til kommentar

Folk gjorde jo HCs i starten så fort de møtte kravene (Som etter hva jeg husker var mye lavere enn gearet du har?)

 

Det er sant, jeg gjorde HCs straks jeg måtte kravet, da som dps og ikke som tank.

 

Ble 85 for et par dager siden og har farmet normals til jeg egentlig ikke har noe særlig igjen å få ut av dem. Er en stund siden jeg gjorde heroics på druiden som tank, er 335 iLvl godt nok nå til dags? link her

 

Så lenge man har god peil på mechanics og vet hva man gjør, er du nok mer enn klar nok. :)

Lenke til kommentar

Begynner å glede meg ordentlig til Firelands nå, men usikker på om jeg skal forbli Elemental eller resto.

Det jeg vet er at Ragnaros figthen blir EPIC!

 

Edit: Noen som har peiling på når Firelands kommer ca? Før eller etter sommerferien?

Endret av The_Rp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...