Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enchanting og tailoring er alltids en fin kombinasjon som caster. Har det selv på min warlock. Men er det mest mulig penger du vil ha så er det jc og alch. Skal du bruke minst penger mens du leveler de er en alt på siden med både herbing og mining kjekt. Da er du godt i gang med mats til det meste, og kan farme alt selv.

Lenke til kommentar

Har ikke jeg sett akkuratt denne diskusjonen om å kjøpe gull i denne tråden fra deg Lapp1?

 

Uansett, jeg har noen problemer med Tidyplates. Den reagerer ikke til noen konfigurasjon jeg gjør, den er uansett bare en rød bar, ser nesten helt lik ut som default bare litt mindre. Jeg fikk den til å funke på mandag, da kunne jeg endre på hva som helst, men så logget jg over og levlet en alt og nå er hele greien gått til helvete. Hva kan jeg gjøre? Prøvd å reinstallere 2 ganger, en gang gjennom curse client, en gang ved å slette greien og laste ned på nytt. Har prøvd å trykke reset inne i selve addonen også. Virket som en sykt fet addon og nå funker den ikke.

 

Edit: Hva i all verden. Jeg skifter spec og nå funker den! Hvordan får jeg den lik i begge spec?

Endret av Kraziebone
Lenke til kommentar

Er da pokker meg nok å bruke 100kr mnd på abonnementet, om man ikke skulle bruke masse penger på å kjøpe in-game penger også. Who's the loser?

Den som betaler penger for å kjøpe penger såklart.

 

Du har rett, 80kroner er veldig mye penger. økonomien er på topp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...