Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som vet om man noen gang får noe bra ut av å mine døde rock elementals? Det eneste jeg har fått som var verdt noe var Core of Earth, som solgte for 10.

 

Hva slags elementals er det?

Jeg har fått noen Volatile Earth på enkelte elementals jeg har minet i Cata.

 

Alt mulig rundt i hele spillet egentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ett problem... Hva gjør jeg når jeg i uken har ca 40 min - 1 time tid til å spille wow hver kveld, å queue tid til HC er 38-40 min?? Klarer jo aldri komme med i hc eller få bedre gears!!:( irriterende, det som skjer at jeg ikke gidd tenke på å sette meg på vent til instance å bare løper rundt i en time uten å gjøre noe fornuftig.. Hafff !!!

Lenke til kommentar

Har ett problem... Hva gjør jeg når jeg i uken har ca 40 min - 1 time tid til å spille wow hver kveld, å queue tid til HC er 38-40 min?? Klarer jo aldri komme med i hc eller få bedre gears!!:( irriterende, det som skjer at jeg ikke gidd tenke på å sette meg på vent til instance å bare løper rundt i en time uten å gjøre noe fornuftig.. Hafff !!!

 

Roll tank eller healer;p

Lenke til kommentar

Har ett problem... Hva gjør jeg når jeg i uken har ca 40 min - 1 time tid til å spille wow hver kveld, å queue tid til HC er 38-40 min?? Klarer jo aldri komme med i hc eller få bedre gears!!:( irriterende, det som skjer at jeg ikke gidd tenke på å sette meg på vent til instance å bare løper rundt i en time uten å gjøre noe fornuftig.. Hafff !!!

 

Roll tank eller healer;p

Levle healer eller tank fra lvl 1;p?

Lenke til kommentar

Har ett problem... Hva gjør jeg når jeg i uken har ca 40 min - 1 time tid til å spille wow hver kveld, å queue tid til HC er 38-40 min?? Klarer jo aldri komme med i hc eller få bedre gears!!:( irriterende, det som skjer at jeg ikke gidd tenke på å sette meg på vent til instance å bare løper rundt i en time uten å gjøre noe fornuftig.. Hafff !!!

Tank eller spill mer.

Lenke til kommentar

Det nærmeste jeg kommer "erfaring" ang. gold-kjøp er vell en klassekamerat.

 

Han kjøpte 15k gold og levde lykkelig i 1-2 mnd.

Blizzard stengte kontoet umiddelbart da de fant ut av det.

Det eneste som skjer er at man får en 3 dager ban, og mister alt goldet man kjøpte.

Man blir ikke perm bannet. Det skal veldig mye til for å få perm ban i WoW siden Blizzard liker penger.

 

Hvis du kjøper gold så finner som regen ingen ut av det.

 

Men tenk på det som det her: Hvis du kjøper gold så kjøper du som regel gold av andre som har blitt hacket og mistet goldet sitt. Du er også en av grunnene til at AH prisene er høyere enn de hadde vært uten å ha kjøpt gold. Det du tjener på å kjøpe gold er veldig kortvarig.

 

Du har også en veldig stor sjanse for å bli keylogget av de sidene du kjøper gold på også.

 

Play fair :)

Lenke til kommentar

Keylogging spiller selvsagt ingen rolle hvis du bruker authenticator, da ingen kan komme seg inn på battle.net uten å taste den 8-sifra koden som endrer seg hvert 30. sekund.

 

Fult mulig ved "mellom man angrep".

 

Du får en keylogger som finner ut hva du skriver. etter du har tasta authenticator koden crasher programmet wow og sender feil info til blizzard. imens sitter hackeren og har alt han trenger mens du har en frastjålet account :)

 

Mer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Man-in-the-middle_attack

Endret av JuletreDuden
Lenke til kommentar

Men sett i lys av at keyloggere som ligger inne hos tusenvis av folk sender info tilbake HELE tiden, og dette bare logges i store tekstfiler hos mottakeren, er sjansen så EKSTREMT minimal at det faktisk sitter en dude og overvåker akkurat DIN pc AKKURAT når du logger inn og får gjort alt dette innen 30 sekunder, at jeg regner faren som lik null.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men sett i lys av at keyloggere som ligger inne hos tusenvis av folk sender info tilbake HELE tiden, og dette bare logges i store tekstfiler hos mottakeren, er sjansen så EKSTREMT minimal at det faktisk sitter en dude og overvåker akkurat DIN pc AKKURAT når du logger inn og får gjort alt dette innen 30 sekunder, at jeg regner faren som lik null.

 

Du vet at russere har lite liv! :ph34r:

 

Men det er jo bare å aktivere den når kun du er der, er ikke vanskeligere enn det ^^

Lenke til kommentar

Sjansen for at en som sitter i andre enden rekker å logge på på 30sek etter du har skrevet det inn, er forvinnende liten. Og om du først logger inn selv, og han så logger på, så blir du disconnecta, og da er det småobvious. Og om du da logger inn igjen, så tar det 10sec, så får "hackeren" en søt liten disconnect, og da skal han reagere med 20sek på å skrive inn alt som han får inn fra keyloggeren.

 

Sannsynlighet? 0.1‰

 

Det er ikke ikke mange av WoW-brukerne som har blitt hacka, og få ved keylogger, særlig når de bruker authenticator.

 

Vet ikke om det er grense på hvor mange ganger man kan skrive feil passord? Hvis ikke så er jo gjetting og brute force måter som garantert brukes.

 

EDIT: Uten authen seff...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Sannsynlighet? 0.1‰

Så sannsynligheten for at en spiller med authenticator kan bli hacket er altså 1 per 1 000? Med 12 millioner spillere betyr det at 12 000 spillere kommer til å bli hacket via Man-in-the-middle. :tease:

 

Er ikke 0.1‰ promille og ikke vanlig prosent? Blir ikke sjansen 1.0 × 10-5 m-1 eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...