Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer flere heirlooms i cataclysm - back og head. Disse gir i respektiv rekkefølge 5 og 10% XP-bonus av å drepe mobs og å fullføre quests, noe som betyr en total xp-bonus på 40% med chest, skuldre, back, head og ring.

 

God ting eller dårlig ting?

 

edit: Gearet samt en liten del av de nye guild-vendorene kan sees på

http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/august/guildvendor.jpg

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

lolololololol.

 

Jeg brukte 80g på å kjøpe Frozen orb for 20g per, og kjøpte 4 stykker, så fikk jeg en venn til å gjøre de om til Runed Orb som selger for 200g per. Nå har jeg 1900g på lvl 23 hunteren min. :wee: Det som er best er at jeg har gått fra 40s og kjøpt billig linen cloth, og tjent meg oppover, samt solgt alt jeg har farmet som er verdt noe: BoE grønne items, linen cloth, silver cloth, wool cloth, light leather, healing pots, mat, cooking recipes, light feather, forskjellige typer mat, small egg, goretusk liver etc. Har tjent 1900g siden jeg startet for 4 dager siden uten hjelp av lvl 80's til å farme. :D

 

Haha!

Flott. Du minner meg litt om meg mtp pengeforvaltning.

Husker jeg i midten av TBC engang bestemte meg for å tjene inn gryn til swift flying (5k) på en nydinga 70 BARE ved bruk av AH.

Tok overrasskende nok ikke så lang tid som jeg hadde trodd, så etter det blei jeg igrunn litt hekta.

"Klarer jeg 10k?"

"Oi... hva med 25 da?"

"Nå må da vel 50 være innen rekkevidde?"

Før jeg visste ordet av det hadde jeg satt meg som mål å tjene inn 100k. Dog, ikke BARE ved bruk av AH, men endte opp med at jeg benytta meg stort sett av alt jeg har tilgjengelig av professions (har en av hvert).

Etter at jeg tippa 100k så dabba liksom interessen av... jeg har jo ikke noe å bruke alt sammen på.

 

F.eks så blir, litt avhengig av markedet, all cloth sendt til tailoren for å lage bolts. Alle greens blir sendt til enchanteren for disenchanting. Resultatet derfra er tredelt. Lage scrolls/selge rene mats eller sende til tailor for å lage imbued bolts.

Der har du bare noe. Mulighetene er endeløse, og du har lang vei igjen til 80. Utforsk dem og du vil nå uante økonomiske høyder.

 

Takk for tipsene, har som sagt en god vei igjen, så det blir vel større auksjoner nå etterhvert. Har forresten 2,5k gull på bankeren min nå, samt 80g på hunteren. :!: Folk betaler så ville summer for ting.

 

Det kommer flere heirlooms i cataclysm - back og head. Disse gir i respektiv rekkefølge 5 og 10% XP-bonus av å drepe mobs og å fullføre quests, noe som betyr en total xp-bonus på 40% med chest, skuldre, back, head og ring.

 

God ting eller dårlig ting?

 

edit: Gearet samt en liten del av de nye guild-vendorene kan sees på

http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2010/august/guildvendor.jpg

 

Alliance Guild Mount Lion - 2s? Det koster vel litt mer når spillet kommer ut?

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Hvordan spiller man på det nye stedet når man har Lich king? Finner jo ingen av serverne når eg leter etter det.

 

Det er ikke noen egen server for å spille Wrath of the Lich King. Det kommer et nytt område på kartet ditt som heter Northrend, det er beregnet på karakterer fra level 68 og oppover.

Lenke til kommentar

Blizzardhelvete! Treg som faen med den jævla upgraden min... Hadde jeg visst hva jeg begikk meg ut på så hadde jeg jo skaffa CD-key isteden.

 

 

 

 

BTW: Å logge inn på battle.net (web) samtidig som man spiller gjør at man får beskjed om suspicious activity. Jeg hadde ikke trengt å logge på flere ganger om blizzard gjorde jobben sin.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan det er mulig å ha 4-500 DPS som Warrior på lvl 79. Fikk en sånn i gruppa til Culling of Stratholme igår. Han sto og slo hele tiden, men selv jeg som er en dårlig geara mage hadde 2000 mere enn han.

 

Kanskje han hadde glemt å specce talents overhodet? Eller bare brukte auto attack? En gold farmer fra kina? Han snakket aldri heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvordan det er mulig å ha 4-500 DPS som Warrior på lvl 79. Fikk en sånn i gruppa til Culling of Stratholme igår. Han sto og slo hele tiden, men selv jeg som er en dårlig geara mage hadde 2000 mere enn han.

 

Kanskje han hadde glemt å specce talents overhodet? Eller bare brukte auto attack? En gold farmer fra kina? Han snakket aldri heller.

 

En DK i det forrige guildet mitt (failguild) gjorde 700 dps i VoA. Møtte han igjen her om dagen og da gjorde han 2.5k. Sukk.

Lenke til kommentar

"Glyphs

 

* All glyphs are now found in the spellbook of each class on beta servers. Ultimately, classes will learn glyphs as "spells" and will only have to buy the glyph once to definitely learn it and swap it at any time."

 

 

Jaja, da var min goldmaking tid over, da er det bare å si at Inscription blir en enda mer ubrukelig proffession..

Lenke til kommentar

"Glyphs

 

* All glyphs are now found in the spellbook of each class on beta servers. Ultimately, classes will learn glyphs as "spells" and will only have to buy the glyph once to definitely learn it and swap it at any time."

 

 

Jaja, da var min goldmaking tid over, da er det bare å si at Inscription blir en enda mer ubrukelig proffession..

 

wow.... tipper du må kjøpe alt av glyphs nå før cata.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...