Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

den er jo genial for en healer.. de vil ha jevligt mye igjen når dem quester med den :ph34r:

Queste som healer? :p Litt fail allerede der :p

Den var nice for twinks though :)

 

Edit: Eller, det går jo å queste som healer, men fy hvor kjedelig og lite effektivt det er.

Endret av Necleto
Lenke til kommentar

Uff, at blizzard er så treg med å oppdatere nyaccounten til vanlig (fra trial). Står at det skal ta 72 timer i ekstreme tilfeller, og nå er vi inne i den 73' e timen.. Men jeg og en kompis har da fått spillt litt. 44 druid har jeg anskaffa meg, og det gikk relativt fort (kunne gått fortere med boosting f.eks).

 

Siden vi har tre måneder på å bruke RAF tenkte vi å fikse 6-10 60'er bare for å ha gjort det. Enkelte par funker bedre enn andre å levle med så de tenker vi å gjøre først slik at vi får lært inn alt.

 

Har hittill kjørt Druid + Hunter og det har jo funket greit det. Ble selvsagt mer stas fra 20 og utover når man fikk catform. Neste vi vurderer er Paladin + Warrior, i hovedsak for å gjøre instancer (forhåpentligvis instant med healer + tank). Andre ting vi har tenkt litt på er Mage + Mage (BLIZZARD) og enda en hunter + druid kombinasjon. Om folk har erfaringer med RAF levling så kom gjerne med innspill (helst ikke den 10-20 boost i deadmines, 20-40 SM.. guiden).

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Uff, at blizzard er så treg med å oppdatere nyaccounten til vanlig (fra trial). Står at det skal ta 72 timer i ekstreme tilfeller, og nå er vi inne i den 73' e timen.. Men jeg og en kompis har da fått spillt litt. 44 druid har jeg anskaffa meg, og det gikk relativt fort (kunne gått fortere med boosting f.eks).

Du sier at nyaccounten fortsatt er trial, men dere får levlet opp til 60? Da er vel Trial teknisk sett borte, eller snakker vi en annen konto?

Lenke til kommentar

Blizzard har ett slags rart system på akuratt det der. Når man kjøper digital upgrade så får man beskjed om at kortet skal verifiseres (og etter snoking på nettet er dette for å hindre goldsellere og hackere i å bruke falske / stjålne kort). Accounten er fremdeles "Trial", men levelcappen er resetta. Så trading, AH og Mailbox er det bare å glemme. Det er ikke særlig digg å måtte nøye prioritere hvilke skills man har råd til å oppgradere fordi man bare har ett par gull i baggen. Tenkte at mail og sånn var i orden, så jeg har ett par hundre gull i postkassa, men det hjelper lite for øyeblikket.

 

Forhåpentligvis så er alt fikset når jeg våkner igjen så det blir muligheter for lvl 50/60 i løpet av kvelden /natta.

 

 

Lenke til kommentar

lolololololol.

 

Jeg brukte 80g på å kjøpe Frozen orb for 20g per, og kjøpte 4 stykker, så fikk jeg en venn til å gjøre de om til Runed Orb som selger for 200g per. Nå har jeg 1900g på lvl 23 hunteren min. :wee: Det som er best er at jeg har gått fra 40s og kjøpt billig linen cloth, og tjent meg oppover, samt solgt alt jeg har farmet som er verdt noe: BoE grønne items, linen cloth, silver cloth, wool cloth, light leather, healing pots, mat, cooking recipes, light feather, forskjellige typer mat, small egg, goretusk liver etc. Har tjent 1900g siden jeg startet for 4 dager siden uten hjelp av lvl 80's til å farme. :D

Endret av Romis
Lenke til kommentar

lolololololol.

 

Jeg brukte 80g på å kjøpe Frozen orb for 20g per, og kjøpte 4 stykker, så fikk jeg en venn til å gjøre de om til Runed Orb som selger for 200g per. Nå har jeg 1900g på lvl 23 hunteren min. :wee: Det som er best er at jeg har gått fra 40s og kjøpt billig linen cloth, og tjent meg oppover, samt solgt alt jeg har farmet som er verdt noe: BoE grønne items, linen cloth, silver cloth, wool cloth, light leather, healing pots, mat, cooking recipes, light feather, forskjellige typer mat, small egg, goretusk liver etc. Har tjent 1900g siden jeg startet for 4 dager siden uten hjelp av lvl 80's til å farme. :D

 

Haha!

Flott. Du minner meg litt om meg mtp pengeforvaltning.

Husker jeg i midten av TBC engang bestemte meg for å tjene inn gryn til swift flying (5k) på en nydinga 70 BARE ved bruk av AH.

Tok overrasskende nok ikke så lang tid som jeg hadde trodd, så etter det blei jeg igrunn litt hekta.

"Klarer jeg 10k?"

"Oi... hva med 25 da?"

"Nå må da vel 50 være innen rekkevidde?"

Før jeg visste ordet av det hadde jeg satt meg som mål å tjene inn 100k. Dog, ikke BARE ved bruk av AH, men endte opp med at jeg benytta meg stort sett av alt jeg har tilgjengelig av professions (har en av hvert).

Etter at jeg tippa 100k så dabba liksom interessen av... jeg har jo ikke noe å bruke alt sammen på.

 

F.eks så blir, litt avhengig av markedet, all cloth sendt til tailoren for å lage bolts. Alle greens blir sendt til enchanteren for disenchanting. Resultatet derfra er tredelt. Lage scrolls/selge rene mats eller sende til tailor for å lage imbued bolts.

Der har du bare noe. Mulighetene er endeløse, og du har lang vei igjen til 80. Utforsk dem og du vil nå uante økonomiske høyder.

Lenke til kommentar

Nå og da kommer jeg over quests som er i en spesiell farve. Noen som veit hva det betyr?

Quests som er gule er for din level. Grønne er lette quest som du ofte er litt for høy level til å gjøre for å få optimal exp, og røde skal være veldig vanskelige/umulige. Grå får du ingen exp for å gjøre siden du er alt for høy level for dem.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Noen som veit hvordan Grim Batol er som pvp server på horde siden?

 

 

Hvis du leter etter en PvP server så er vel Outland tingen:

 

Nesten 50/50 A/H ratio

God Battlegroup

Nok av folk

 

 

Så er det vel bare å se på realm forumet.

Skal titte innom. Takk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Har vært inne i 10 min og sett i tradechat, mange som leter etter team + folka i durotar snakker godt om serveren. :)

Transferer innen 2-3 dager, så da ses vi nok :)

 

Keyword is the nick.

Lenke til kommentar

Nå og da kommer jeg over quests som er i en spesiell farve. Noen som veit hva det betyr?

Quests som er gule er for din level. Grønne er lette quest som du ofte er litt for høy level til å gjøre for å få optimal exp, og røde skal være veldig vanskelige/umulige. Grå får du ingen exp for å gjøre siden du er alt for høy level for dem.

 

Haha! :!:

 

Var ikke det jeg mente da! Jeg mener når hele bakgrunnen i enkelte questvinduer er i en spesiell farve!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...