Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA EID...

 

Går det ann å bli eid så jæævig? ikke vær så treg, snakker du chatten om å vote noen ut så gjør det, og hvis personen voter deg etc så vil jo alle vote ja hvis det har det vært snakk om det.... så i det her tilfellet så var du treg.

 

Ingen som sjekker ka dem voter :p

 

Det var jo for å prøve å få reroll da. Hadde glemt at 95% av puggerene ikke leser hvem dem vote r på.

Lenke til kommentar

Jeg gjør. Har flere ganger irritert meg over at noen i gruppa er blitt vota ut fordi de hadde 50 gs for lite elns. Trykker i slike tilfeller alltid nei. Trykker derimot ja om det er en i gruppa som oppfører seg verre enn en treåring det gjelder.

 

Samme her. Selvfølgelig sjekker jeg hvem som blir kicket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Serverbytte! Noen som veit om en god pvp server for horde? Ikke stormscale, though :p (Allie, knowknow)

Men skal være brukbar i pve og, men ikke veldig viktig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fant meg ganske bra Ulduar25m raid i kveld. Tatt alt av hardmodes så langt, er på Freya nå. Hun går ned veldig snart.

 

Tar nok neppe alt i natt, men fortsetter neste lørdag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fant meg ganske bra Ulduar25m raid i kveld. Tatt alt av hardmodes så langt, er på Freya nå. Hun går ned veldig snart.

 

Tar nok neppe alt i natt, men fortsetter neste lørdag.

 

Da var Freya nede, og vi bestemte oss for å ta resten neste lørdag, da skal vi også prøve oss på Yogg-Saron med 1 keeper.

 

Burde forsåvidt nevnes at dette var en pug, så en kan så absolutt få gode pugs på AD.

Lenke til kommentar

Måtte bare komme på her og si at jeg har sålangt tjent opp 160 gull på lvl 1-22 på hunteren min. Har vanlig riding og mount også. Takk og lov for bank characters. Fant akkurat en idiot som hadde lagt ut 20 stacks med Linen Cloth for 4 sølv buyout, og så selger de for 1-2g per stack hele dagen. :!: Tjener også fett på Shadowgem, Malachite, Titanium Bar osv.

 

Edit: Som dere sikkert forstår, så har jeg ikke en lvl 80. Hunteren er mainen min. :) Brukte ca 40 silver, og jobbet meg oppover. :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...