Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

du har neutral auction house i f.eks booty bay.. legg ut noe skrap med orcen din, til en usannsynlig høy pris, og så går du inn med nelfen din og kjøper det.
Da jeg skulle gjøre det for 6 mnder siden fungerte det ikke. "You can't buy your own auctions".

 

Hmm... jaja, da får jeg heller sette i gang og farme litt med Orc'en min da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller du får noen du kjenner til å kjøpe/sette inn items'a. Gjorde det med ei venninne her om dagen. Hun ville overføre noe gold til en av Horde characterene sine, så ga hun meg summen hun ville overføre, slik at hun kunne sette inn et item for en høy pris, og jeg kjøpte det for hennes gull.

Lenke til kommentar

Eller du får noen du kjenner til å kjøpe/sette inn items'a. Gjorde det med ei venninne her om dagen. Hun ville overføre noe gold til en av Horde characterene sine, så ga hun meg summen hun ville overføre, slik at hun kunne sette inn et item for en høy pris, og jeg kjøpte det for hennes gull.

Kjenner bare en på samme server, og hun har bare ally-karakterer. Kan spørre om hun vil lage en horde-karakter for å hjelpe meg litt :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det? Har ikke beta selv så :S Skulle like å prøve Balance Druid og Warlock. De to får enorme endringer.

 

kan du fortelle litt om hva som skjer med warlock når catacalysm kommer?

Masse nye spells, Soul Shards blir som mana (Regen, ikke noe vi må samle på), det brukes mindre, men er mye viktigere enn det er nå.

 

Får en spell som forsterker andre spells. F.eks at Soul Fire blir instant cast, neste 3 Searing Pain er 100% crit chance

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...