Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holy cow! :wow: Pun intended.

 

Jeg har faktisk på følelsen at mye av detter er sant, men jeg vet ikke helt hva jeg skal mene om det...

Jeg er skeptisk og lettere negativ til alt jeg leser i den posten, unntatt worgens. Det virker troverdig :p

Det som gjør meg mest skeptisk, er dette:

"Another update from the Something Awful forums has been confirmed and is now integrated to the post. (The original quote was removed by the author's request on SA)"

Jeg er selv en goon, og har ikke merka meg noe særlig kjærlighet for WoW den tida jeg har vært der :p

Lenke til kommentar
"lfm to Toc Hc. Link epic achi" :roll:

 

Hehehe, like morsomt hver gang jeg ser den der, gidder ikke engang kontakte dem når de spør slik.

 

Angående "ekspansjonen" så tviler jeg sterkt på at den er noe troverdig. Spesielt siden Goblins er nøytrale og ikke tar noe side, om de skulle side med Horde måtte de bli hostile for alliance noe som vil si at nøytrale byer som K3, Booty Bay, Ratchet og Gadgetzan ville blitt ubrukelig for Alliance.

Lenke til kommentar

På lik linje med Humans som er hostile med alliance, bear? eller orcer? Eller Taurens som er hostile med andre taurens?

 

Goblins har vært alliert med The Horde før, og de er jo nesten alliert allerede, da Horde får både zeppelins og steamboats fra goblins.

 

Goblins vil da også være en naturlig motpart til Gnomes hos Alliance.

 

Og da ville alliance også fått sin første "beast"-rase.

 

Orcs vs Draenei

Blood Elves vs Night Elves

Goblins vs Gnomes

Trolls vs Dwarves

Tauren vs Worgen

Undead vs Human

Lenke til kommentar
"lfm to Toc Hc. Link epic achi" :roll:

 

Hehehe, like morsomt hver gang jeg ser den der, gidder ikke engang kontakte dem når de spør slik.

 

Angående "ekspansjonen" så tviler jeg sterkt på at den er noe troverdig. Spesielt siden Goblins er nøytrale og ikke tar noe side, om de skulle side med Horde måtte de bli hostile for alliance noe som vil si at nøytrale byer som K3, Booty Bay, Ratchet og Gadgetzan ville blitt ubrukelig for Alliance.

 

Booty Bay, Ratchet etc kommer vel neppe til å eksistere lenger :>

 

Opprettet en egen tråd forresten, så kan fler slenge på temaet. Er lett for at diskusjonen drukner i andre ting i Småprat.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Vel der står:

 

The Goblins have found themselves washed upon an island off the coast of The Barrens, their islands devastated by the cataclysm. As they strive to recover, they come across an Orc captured on an Alliance ship and rescue him. The Orc turns out to be none other than Thrall himself, and in return offers the Goblins a place within the Horde. These events are carried out in a quest line, allowing players to experience first-hand the reasons behind the Goblins' shift from neutrality.

 

Nå spørsmål:

 

Hvem er da disse goblinene som havner på stranda i Barrens, hvor er dette skipet stasjonert som inneholder Thrall, hvorfor ender de ikke opp med å treffe "fellow Goblins" som holder til i Ratche som er og på kyste. Men aller mest, hvordan ble Thrall fanget? Han er overhodet for "The horde" og er den siste personen til å gå ubevoktet rundt. Han er alltid omgitt av "Kor'Grons" eller hans personelige liv garde. Selv ikke når han er tilskuer ved "The argent tournament" er han alene. Hvordan Alliance da har fått tak i han, igjen?

Lenke til kommentar
wowhead; database -> browse -> spells -> class skills -> *din klasse*

 

Ok, studerte ikke så nøye når de inneholder feil på samtlige.

 

Thottbot vinner.

Hvilken feil er det wowhead inneholder?

 

Vel der står:

 

The Goblins have found themselves washed upon an island off the coast of The Barrens, their islands devastated by the cataclysm. As they strive to recover, they come across an Orc captured on an Alliance ship and rescue him. The Orc turns out to be none other than Thrall himself, and in return offers the Goblins a place within the Horde. These events are carried out in a quest line, allowing players to experience first-hand the reasons behind the Goblins' shift from neutrality.

 

Nå spørsmål:

 

Hvem er da disse goblinene som havner på stranda i Barrens, hvor er dette skipet stasjonert som inneholder Thrall, hvorfor ender de ikke opp med å treffe "fellow Goblins" som holder til i Ratche som er og på kyste. Men aller mest, hvordan ble Thrall fanget? Han er overhodet for "The horde" og er den siste personen til å gå ubevoktet rundt. Han er alltid omgitt av "Kor'Grons" eller hans personelige liv garde. Selv ikke når han er tilskuer ved "The argent tournament" er han alene. Hvordan Alliance da har fått tak i han, igjen?

Thrall gir The Horde over til Garrosh Hellscream, og Thrall skal selv bli den nye "Guardian of Tirisfal".

Lenke til kommentar
wowhead; database -> browse -> spells -> class skills -> *din klasse*

 

Ok, studerte ikke så nøye når de inneholder feil på samtlige.

 

Thottbot vinner.

Hvilken feil er det wowhead inneholder?

 

Vel der står:

 

The Goblins have found themselves washed upon an island off the coast of The Barrens, their islands devastated by the cataclysm. As they strive to recover, they come across an Orc captured on an Alliance ship and rescue him. The Orc turns out to be none other than Thrall himself, and in return offers the Goblins a place within the Horde. These events are carried out in a quest line, allowing players to experience first-hand the reasons behind the Goblins' shift from neutrality.

 

Nå spørsmål:

 

Hvem er da disse goblinene som havner på stranda i Barrens, hvor er dette skipet stasjonert som inneholder Thrall, hvorfor ender de ikke opp med å treffe "fellow Goblins" som holder til i Ratche som er og på kyste. Men aller mest, hvordan ble Thrall fanget? Han er overhodet for "The horde" og er den siste personen til å gå ubevoktet rundt. Han er alltid omgitt av "Kor'Grons" eller hans personelige liv garde. Selv ikke når han er tilskuer ved "The argent tournament" er han alene. Hvordan Alliance da har fått tak i han, igjen?

Thrall gir The Horde over til Garrosh Hellscream, og Thrall skal selv bli den nye "Guardian of Tirisfal".

 

Har du noe kilde på dette? Låter litt logisk med tanke på at Grom Hellscream ofret seg for å fjerne forbannelsen og demonenes hold på dem.

Lenke til kommentar

Står på MMO-Champion, som alt annet.

The Guardian of Tirisfal

Malfurion Stormrage will be returning to Azeroth to aid in the creation of the new Guardian of Tirisfal - Thrall! Med'an's role in these events is currently unknown.

The New (New) Horde

Thrall will hand over the leadership of the Horde to Garrosh Hellscream, while he serves as a coordinator for both the Horde and Alliance forces in and effort to combat the new threat of the Naga and Black Dragonflight. Without Thrall to keep Garrosh in check, he declares open war on the Alliance. In the political upheaval Cairne Bloodhoof is implicated as a traitor to the Horde and murdered by Garrosh. Cairne's son Baine takes over as the new Tauren chieftan.

 

Kilde.

Endret av Inxs
Lenke til kommentar

Har ikke tilgang til MMO-Champion ettersom jeg er på jobb så takk for quoten :)

 

E1:

 

Thrall borte, Malfurion returnerer til Azeroth (kanskje bror hans kommer og, lite sannsynelig da men men), Cairne myrdet, Baine ny leder.

 

Som lore elsker til Warcraft universet må jeg bare si "WTF!". Håper dette er spinoffer som ikke blir å holde, kan ikke tro at Warcraft 4 vil fortsette med loren bygget opp av World of Warcraft.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Hvor ser jeg hva jeg kan traine på classen i wowdb og wowhead slik som thottbot kan?

 

Vist du hadde brukt noen sekunder på å sjekke de forskjellige linkene på wowhead, så hadde du funnet det ut rimelig lett.

Nei, jeg fant det ikke i det hele tatt. Ikke du heller kanskje?

 

Faktisk så har jeg aldri brukt wowhead for å sjekke dette, men nå fant jeg det med en gang. Ser forsåvidt at det står litt lengere ned hvor.

Lenke til kommentar
Som lore elsker til Warcraft universet må jeg bare si "WTF!". Håper dette er spinoffer som ikke blir å holde, kan ikke tro at Warcraft 4 vil fortsette med loren bygget opp av World of Warcraft.

 

Er ganske sikker på at Blizzard har sagt at Warcraft 4 vil ikke følge World Of Warcraft lore, hvis det eventuelt kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...