Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

QQ, WoW er ikke som det var de første dagene jeg spilte når alt var magisk! Nå er alt en remake eller dårlig kopi og det er definitivt Blizzard sin feil og ikke mine meninger som har endret seg etter 4-5 år med World of Warcraft!

Drittblizzzard!!!!!

 

 

Seriøst, slutt å syt. WoW blir bare bedre og bedre, og jeg har aldri hatt så mye moro som nå for tiden, og jeg har spilt siden Beta-versjonen.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I stedet for å klage over wow.

Hvorfor ikke prøve et annet mmorpg da?

 

Eller bare slutte, skjønner liksom ikke helt at noen gidder å spille et spill de synes er helt forferdelig dårlig osv blabla, cry me a river sier nå jeg.

 

Har stortrivdes gjennom alle patcher, oppdateringer og expansionpacks jeg :)

+at jeg endelig har insett at professions kansje kan være lurt å begynne med :p Har atm, 410 i Leatherworking og 350 i Engineering på mainen min, og 380 Mining og 400 Skinning på alten min :)

Lenke til kommentar

Når et spill har eksistert i 4-5 år så vil noen gå lei. De vil begynne å sutre istedenfor å trappe ned eller avvente (som de egentlig burde ha gjort). Det er ikke alltid Blizzard sin feil. Jeg kjenner flere som begynte å spille fra 2007-2009 og de storkoser seg med spillet. Ingen spill vil kunne unngå en slik "tretthet" etter noen år, problemet ligger i menneskets natur, ikke nødvendigvis hos Blizzard.

Lenke til kommentar
Når et spill har eksistert i 4-5 år så vil noen gå lei. De vil begynne å sutre istedenfor å trappe ned eller avvente (som de egentlig burde ha gjort). Det er ikke alltid Blizzard sin feil. Jeg kjenner flere som begynte å spille fra 2007-2009 og de storkoser seg med spillet. Ingen spill vil kunne unngå en slik "tretthet" etter noen år, problemet ligger i menneskets natur, ikke nødvendigvis hos Blizzard.

You've said it man!

Når jeg føler jeg er lei, tar jeg en pause til det føles morsomt igjen.

Tar meg et par måneder, og da fyller jeg tiden med Elder Scrolls og Anarchy Online.

Stopper meg selvsagt ikke fra å være en sosial dranker, multitasking er win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...