Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nok flere grunner.

 

1. De har nok lest taktikker.

2. De har sett videoer.

3. Dere kjører på normal mode.

 

Første-killet vårt på 10manns yoggie var på 8 minutter, 1 minutt etter Achievement.

 

Lese taktikker og se videoer tror jeg har lite med det å gjøre. Hverken meg eller PcT hadde lest noe som helst og vi spilte mer eller mindre flawless når vi tok han ned.

Lenke til kommentar

Det har vel vært et par nerfs, men med 4 keepers var det ingenting i det encounteret som skulle tilsi at folk kan tape der. Er bare retardcheck på retarcheck.

Ikke stå i clouds, ikke stå i grønne beams, ikke glemme å gå ut av hjernen før tiden, ikke se på bossen når han caster i fase 3, + dispelle debuffs. Var ikke mye skade folk tok heller.

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

Tror killet vårt var på 30 sekunder elln etter speed archievement.

 

Dog må si at det var latterlig enkelt lol.

 

Jeg har også gjort et par hardmodes på 10man, var ikke akkuratt vanskelig heller.

 

Problemet mitt er med også hvor ROFLER lett TOTC er atm.

 

Dette kan jeg lett si når jeg har offtanket første encounteret både 25man og 10man med pve DPS gear på. (noob ot'n disca)

 

Når bossen hitter så svakt at jeg kan tanke bossen med pve dps gear på (4/5 conq 1/5 t9) synes jeg det må blitt gjort no med lol.

Lenke til kommentar
Skuffet over meg selv, brukte 11k på pets denne uka. >_< (non-combat, type disgusting oozeling, blandt annet!)

 

Ikke si at du også er sånn idiot som kjøper Obsidian Hatchling for 500g? :wee:

__

 

@PCT: Ja, er enig. Syns det er tragisk når man kan oneshotte alt, selv med alts. Men det er vel meningen at ToC10 (og 25 for den saks skyld) skal stå i stil med ToC5.

 

Har faktisk til gode å wipe på Lord Jaraxxus, selv med pug.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...