Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heh, mitt hovedproblem med karazhan, er alt tanks som fan ikke vet hvordan de skal tanke :|

 

500 tps (fra tanken sin side) = en stk. død shadow priest.

 

Edit: Kan vel også forklares med at jeg er litt av en slacker i kara, og følger ikke heeeelt med på omen, but still, 500 tps../sad

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Er møkk lei kara. Makan til lett instance. Hadde det gått og fått repp over exalted, så hadde jeg vært 30k rep over exalted. minst. Den eneste som er litt kukette er prince, fordi han er basert på flaks. Man kan lett bli innesperret i infernials og dø. Ole_Gunnar! jeg kan tanke for deg!. holder meg stabilt på 1000-1100 tps. uansett. Bortsett fra på attumen, han hitter jo så lite at jeg får ikke rage :ermm:

Lenke til kommentar
Bloodboil down etter to timer med trys, 3. try var 25% så det er ikke en veldig vansklig boss. I morgen blir det leking med RoS *vente i spenning*

 

Det å lære seg å drepe RoS er et reint helvete. Dessidert den kjipeste bossen i BT. Men når det senere blir lett, så er den ganske morsom. Absolutt en anderledes encounter.

Lenke til kommentar

ble med pvp-guilden min i går, tok med en pve druid tank og gjorde kara, 4 av oss var nylig attuned (meg inkludert), alle i pvp spec, unntatt tank, jeg er MS arms osv.. hoppet inn der og clearet hele kara å 3,5t, seriøst, Kara er UBRS v2.0 med litt ony tactics og ymse på siden, hva kan være så vanskelig med den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...