Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Et lite problem her. Jeg fikk mail(ingame) fra Blizzard hvor de sa at jeg hadde fått warning fordi jeg hadde blitt sett afk i battleground. Det har seg sånn at jeg ikke har vært afk i battleground og jeg vet hvem som sa det pga han hater meg. Noen ideer om hva jeg skal gjøre?

 

 

Det er ikke mulig for en person å gjøre dette. Mange må rapprotere deg og Blizzard ser deretter gjennom logger og finner ut at du har gjort 0 dmg/healing i løpet av en eller flere BG og gir deg en warning. Du har nok ikke AFKet så mye, for da hadde du fått en 72 timer suspension med en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et lite problem her. Jeg fikk mail(ingame) fra Blizzard hvor de sa at jeg hadde fått warning fordi jeg hadde blitt sett afk i battleground. Det har seg sånn at jeg ikke har vært afk i battleground og jeg vet hvem som sa det pga han hater meg. Noen ideer om hva jeg skal gjøre?

 

 

Det er ikke mulig for en person å gjøre dette. Mange må rapprotere deg og Blizzard ser deretter gjennom logger og finner ut at du har gjort 0 dmg/healing i løpet av en eller flere BG og gir deg en warning. Du har nok ikke AFKet så mye, for da hadde du fått en 72 timer suspension med en gang.

 

Fra wow-europe.com:

 

Warning

We receive quite a few emails in the [email protected] email box from players expressing great concern over the warning they have received. Often, the concern they express is that they are generally a good player and fear the status of the account they use is in jeopardy. This could not be further from the truth.

 

Receiving a Warning is nothing more than an education in policy for minor issues and a tool our in-game support team uses to track player behaviour. While it is not a good idea to ignore a warning and continue the inappropriate action(s), warnings on an account have very few, if any, long-term repercussions. The following are also true of Warnings:

 

* The most minor account penalty

* The most prevalent of all account penalties

* No service interruption

 

Tror ikke du har noe å bekymre deg om egentlig. (Om noen andre har spilt på kontoen uten din samtykker så er det en annen sak tho)

Lenke til kommentar
Et lite problem her. Jeg fikk mail(ingame) fra Blizzard hvor de sa at jeg hadde fått warning fordi jeg hadde blitt sett afk i battleground. Det har seg sånn at jeg ikke har vært afk i battleground og jeg vet hvem som sa det pga han hater meg. Noen ideer om hva jeg skal gjøre?

 

 

Du har nok ikke AFKet så mye, for da hadde du fått en 72 timer suspension med en gang.

 

Eller 3 timers suspension uten å miste honnor o.l som en venn av meg :p

 

Men takk for svar (^^,)

Endret av AlbariaAnders
Lenke til kommentar

Håper de får til noe bra pvp i nye expansionen.

 

Hvis WotLK blir lvl 80, nye quester, nye raids og en ny bg som sikkert suger etter en uke tror jeg wow sine dager er talt.

Jeg mener, hvor lenge gidder folk gjøre det samme om og om igjen?

 

De kan ikke bare fortsette å legge til det samme bare reskinna om igjen, de må gjøre noe nytt.

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Håper de får til noe bra pvp i nye expansionen.

 

Hvis WotLK blir lvl 80, nye quester, nye raids og en ny bg som sikkert suger etter en uke tror jeg wow sine dager er talt.

Jeg mener, hvor lenge gidder folk gjøre det samme om og om igjen?

 

De kan ikke bare fortsette å legge til det samme bare reskinna om igjen, de må gjøre noe nytt.

Det blir jo mye bedre world pvp med siege engines og bygninger man kan ødelegge, men det er jo mulig det er noe man blir lei av etter noen uker.

Lenke til kommentar
Blir for dumt og holde Horde utenfor Dalaran da, virker ikke som noe sjakktrekk og fryse folk ut når man skal drepe lich king ^^

 

Jeg har ikke lyst til å dra til Dalaran. Vil mye heller ha min egen Horde-by og dra til. Jeg liker ikke alliance.

 

Håper de får til noe bra pvp i nye expansionen.

 

Hvis WotLK blir lvl 80, nye quester, nye raids og en ny bg som sikkert suger etter en uke tror jeg wow sine dager er talt.

Jeg mener, hvor lenge gidder folk gjøre det samme om og om igjen?

 

De kan ikke bare fortsette å legge til det samme bare reskinna om igjen, de må gjøre noe nytt.

 

PvP har aldri vært WoWs sterkhet, og heller aldri vært en særlig stor grunn for at folk starter og spille spillet. Selv uten noe revolusjonerende innen PvP trur jeg nok WoW består.

 

Personlig har jeg aldri tatt en arena match, og jeg har heller aldri satt en fot innenfor verken Ruins of Lordaeron eller Eye of the Storm. Har ingen aning hvordan de BGene ser ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...