Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mangler litt motivasjon her nå....

 

Er sykt lei alt som har med wow å gjøre(spessielt honor grindinga!), driver da enda å raider, men vi står fast i ssc/tk med aaaalt for treg progress

 

 

Har egentlig mest lyst til å slette alt og aldri spille mere men er jo litt dumt det også når man har brukt så mye tid på en ting :p

Lenke til kommentar

 

Mangler litt motivasjon her nå....

 

Er sykt lei alt som har med wow å gjøre(spessielt honor grindinga!), driver da enda å raider, men vi står fast i ssc/tk med aaaalt for treg progress

 

 

Har egentlig mest lyst til å slette alt og aldri spille mere men er jo litt dumt det også når man har brukt så mye tid på en ting :p

 

 

 

Lag en ny char og spill litt med venner, ha det moro og levle sakte. det funker vel? funka for meg i allefall

Lenke til kommentar
Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig.

 

Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales :p

 

hørtes ut som en situasjon en venn av emg hadde det. hehe^^.

levler vel en shaman, mage og en warrior samtidig, jeg så bruker litt tid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Enig i det. Spilte shaman på lvl 70, raida, spilte litt arena osv, men det ble fort kjedelig.

 

Starta opp igjen med noen venner på en random server. Chillelevler og spiller noen timer i uka, og klarer å ha det gøy når jeg spiller. Kan anbefales :p

Helt enig, men ikke bruk for mange timer heller. Har en 62 druid nå som jeg bare spiller på 2-5 timer i uka, funker top :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...