Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

vi pugga hyjal og bt i romjula. Tok tre bosser i hyjal og tre i bt og teron gorefiend på 25%(litt flaks, mye folk som hadde gjort det før som fikk ghosts. Ganske lette de første bossene der også ;p

 

Hyjal og BT sine attunements krever jo ganske mye da. Vil vel tro de fleste som er attuned har gjort det før, og selv om 50% av raidet er nye burde jo hvertfall starten av begge gå greit. Men kan jo diskuteres om det er pug når det krever at folk har gjort hele SSC og TK :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på hvordan eg skal få mye spelldamage?

har ca 650 frost damage nå, er frost mage.

folk sier eg må ha minst 850 for og gå Arca Heroic men hvordan skal eg skaffe så mye? :S

 

Du trenger bare fly mount for å komme deg opp dit, heroic har ikke noe å si.

 

Hvordan skaffe cash? grind grind grind.

 

 

PS!

Teamspeak suger, er bare folk uten VT som bruker det.

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Kan absolutt virke sånn ^^

 

Men er jo bare å oppgradere alle itemsa du kan, honoritems/craftables/badges/raids/enchants. At du trenger 850 for arcatraz heroic kan godt være mulig, men har man en gruppe som kan å spille burde det gå greit med 650 vil jeg tro.

 

Edit - Dobbel og post 100 :)

Endret av Rhythm
Lenke til kommentar

Sigh, begynner å bli lei av allt dramaet/slackinga i guilden. Folk gidder ikke møte opp til pogress raids, og det er bare så vitt vi får vanlige raids til å gå rundt. Alt skal opp til diskusjon. Det begynner å bli irriterende.

 

Verste er jo også at jeg ikke er attuna til bt/mh enda, så det er ikke lett å komme seg inn i en skikkelig guild heller. Er drittlei av tk/ssc nå, og lootwise er det bare sidegrades der uansett.

 

Noen guilds som er sånn ca ferdig med tk/ssc som trenger en shadow priest? En guild hvor folk gidder møte opp til progress raids, og drama-nivået er lavt.

 

/emo rant

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Kan absolutt virke sånn ^^

 

Men er jo bare å oppgradere alle itemsa du kan, honoritems/craftables/badges/raids/enchants. At du trenger 850 for arcatraz heroic kan godt være mulig, men har man en gruppe som kan å spille burde det gå greit med 650 vil jeg tro.

 

Edit - Dobbel og post 100 :)

 

 

ja ok.

har vert der før med rundt 650 spell damage og det har gått helt fint.

 

får vell bare farme honor points og badges nå da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...