Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gah, sur, nå.

 

Endelig, etter begging i /g i et par uker, ble det kara i går med guilden. (Jeg er pvpgeared, vil bli pve-geared).

 

Så jobba vi oss fram til Prince i går. Det begynte å bli sent, så folk la seg osv. Siste jeg sa var "Dont even DARE starting tomorrow before I am online! ;D"

 

...Men nei. De startet den ene halvtimen jeg var offline, og godeste shaman-headen droppa! YESSS lissom!

 

"Nei, vente to timer har vi ikke tid til. Nei, huff."

 

Og nå sitter jeg fast på karazhan-pugging for å prøve å komme videre til Gruul, fordi, jeg, ifølge guilden, ikke skader nok med pvp-gearet mitt. (Som forsåvidt sannsynligvis stemmer).

 

WoW is SO phun!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så har du en slags sosial rank i guildet for øyeblikket da, eller? Om guildet trenger flere medlemmer (og jeg er sikker på at en shaman ville kommet godt med), så må du få de til å innse at de må prioritere å få gearet opp folk med 'dårlig' ala. PvP gear.

 

Jeg og gikk fra PvP til PvE, og har vært mange ganger i f. eks Karazhan, der folk har vært mer enn villig til å gi meg en spot.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hei,

 

Jeg lurer på hvordan honor-systemet egentlig fungerer.. Jeg er en priest som har 40 wsg marks og 11 ab marks i lvl 28.

Jeg har ikke brukt noe honor eller noen ting, men har kun 808 honor. Vennen min ligger på 2k, og han har brukt honor - warlock.

 

Bare fordi jeg healer, så får jeg nesten ikke honor? Vitsen med å være priest er jo å heale - eller ihvertfall det jeg synes er morsomst.

 

Ligger på 10-60k healing i wsg og 2-20k dmg..

 

Mitt spørsmål: Kan noen forklare honor systemet?

Lenke til kommentar

Ettersom jeg har skjønt det regnes honor i BG ikke bare ut etter hvor mange kill du har gjort selv men og etter om du er i nærheten når noen dør. Vet ikke helt om det stemmer men har fått honor points der jeg bare har vært sammens når noen i min klan kverka noen allience rotter.

Lenke til kommentar

Du får mere honor i høyere brackets. Det er ikke sånn at du får så voldsomt mye honor fordi du dreper spillere. Mye honor får du ved å vinne. Vil du ha mest mulig honor på kortest mulig tid er det om å gjøre å vinne raskt, joine ny, vinne den osv. Dette oppnås enklest ved å gå premade.

Fortsett å heale, spesielt om du spiller allianse, da healing er viktig og på alliansesiden ofte mangelfull.

Prøv å lære deg hvordan man vinner bg's. De er alle ufattelig enkle å lære. Likevel er det de færreste som skjønner hva de skal gjøre og hvordan. Bare en enkel ting som å ha oversikt over hvor folk er på kartet og sånn finne ut hvor den enkelte er til mest nytte/bør gå, er for vanskelig for de fleste.

Endret av kafan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Du får mere honor i høyere brackets. Det er ikke sånn at du får så voldsomt mye honor fordi du dreper spillere. Mye honor får du ved å vinne. Vil du ha mest mulig honor på kortest mulig tid er det om å gjøre å vinne raskt, joine ny, vinne den osv. Dette oppnås enklest ved å gå premade.

Fortsett å heale, spesielt om du spiller allianse, da healing er viktig og på alliansesiden ofte mangelfull.

Prøv å lære deg hvordan man vinner bg's. De er alle ufattelig enkle å lære. Likevel er det de færreste som skjønner hva de skal gjøre og hvordan. Bare en enkel ting som å ha oversikt over hvor folk er på kartet og sånn finne ut hvor den enkelte er til mest nytte/bør gå, er for vanskelig for de fleste.

 

Han er 29 warlock - jeg 28 priest.

 

Takk for svar. Men skjønner ikke hvorfor han får så mye mer honor, når jeg healer han - han dreper.. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Ikke wowet på mange uker, er det like stor interesse for wow nå?

Har logget inn en gang i uka i 5 uker i raidtime og hele vennelista er full og alle er offline. Stakk til shatt og så ca 3 spillere.

HS til IF og der var ah tom

Da spiller du nok på feil server.

 

Kazzak er helt perfekt. En sjelden gang er det kø (10-30 stk.), men ellers den akkurat passe. Folk av folk :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...