Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn er det bare, den er ikke 100% korrekt. Om du for eksempel er i en BG, du får litt bonus honor, men leaver bgen før den er ferdig får du jo ikke den honoren - men den viser på estimated honor.

 

Og @cFc: kjører du administratorkonto? Har du skrudd av UAC (om du bruker Vista)?

Hvordan gjør man det? JA jeg har kjør som admin, men det var ikke nok. Jeg måtte gå inn i filene i wow mappa og velge kjør som admin på hver enkelt av patchene /exefilene. Jeg fikk innstallert de to første patchene, men nå sliter jeg med en tredje på 871 mb, som tar ganske så lang tid å laste ned.

Lenke til kommentar

Vet at det ikke er lov å kjøpe kontoer, men jeg er interesert i å se på priser. Hvor mye koster det ca. for en level 70, med helt ok gear, ikke no T4 eller no. Kanskje noen PVP epics og noen blues..

 

Og hvor er det mange som selger accounter? bare sånn at jeg kan se meg litt rundt..

 

Vet om finn.no og zett.no osv, men en jeg kjenner som solgte kontoen sin solgte den innpå et forum hvor det var sykt mange til salgs (han husker selvfølgelig ikke hva siden het..)

Endret av Barone
Lenke til kommentar
Hva er best for moneymaking. skinnign eller mining? Mining selger for mest, men skinning far man mye mer med ettersom man far noe hver gang man dreper noe som kan skinnes.

 

Jeg ville si skinning, for da dreper du mobs også, så da får du noe loot du kan selge..

Glemte a si at dette er noe jeg skal ha mens jeg lvler sa jeg kommer til a drepe ting uansett. Skal ta tailoring i 70.

En annen ting er burde jeg ha enchanting mens jeg lvler? Burde jeg ha enchanting i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Har hatt problem med at honor bugger no jævli. I går stod det at jeg kom til å få 7000, men fikk bare 6300. Andre som har det problemet? og kan det fikses? eller er det bare en god gammel dags ufikselig bugg, som man ikke kan gjøre noe med?

 

Du dreper folk, du får honorable kills. Honorable kills = honor. Drepe samme kisen flere ganger = mindre honor. Men Estimated Honor = Full honor per kill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Nå når det er AV-weekend (og BG-weekend generelt), blir estimated honor ganget med to når den kalkuleres? Fått ca. 8000 estimated honor i dag, og trenger 25.500.

 

hadde rundt 14500-15000 estimated honor i går og fikk 14125 honor i dag ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...