Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Sier ikke at de er ødelagte, men de har ikke hatt buffs siden de nye talentsa kom og det begynner og bli en stund siden, nerf derimot har vi hatt nesten vær eneste patch.

Veeeel, første gangen jeg prøvde en Warlock gikk det slik:

 

*bilde*

 

Warlocks er ikke særlig vanskelig å spille nei, særlig ikke med affliction hvor du har instant DoTs og unstabile affliction... Og du hadde keybinds til spells... første gangen du spilte... spilt hos en kompis da eller? Sikkert sett på han spille eller han har forklart deg hva man gjør? :p

 

Uansett gi meg en lvl 70 class, skal ikke mye til å få killing blows i WSG :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Synes locks ihvertfall er OP. Jeg blir ganket av en lock på min level mens jeg skriver dette. Fear, drain life, litt dots, fear, fear, + pet.

Counterspell virker i 8 sekunder, før han kaster fear på nytt. Hjelper ikke fryse han, da han er ranged...

 

Kan innrømme at når jeg levlet min warlock så vant jeg 98% av mine 1v1. 2% = BM hunter med pots. Men så hadde jeg mye +spell dmg og jeg PvPet ofte.

 

Dessuten du er vel frost mage? Hvor mange slår du? :p

Lenke til kommentar

Møter aldri folk 1 vs. 1, men har som regel rimelig god kontroll ja :p

Men jeg hadde fullt liv, så kommer han tilbake for å ta meg igjen. Jeg hadde 400 mana igjen bare, så tok polymorph. I løpet av den tiden det tok å kaste hadde jeg 3 dots på meg! OG atpåtil fulgte jo udyret hans etter meg!

 

Kanskje jeg ikke er så god PvP, men har da AoE grinda horde sammen med 9 mobs, haha :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Sikkert sett på han spille eller han har forklart deg hva man gjør? :p

Det trengtes ikke, da det overraskende nok var akkurat like simpelt som beskrevet på diverese WoW-forum, men skikkelig god moro var det.

 

Hvordan class spiller du da? Mage? :p

 

Hvis jeg bare går rundt å bruker freeze og ice lance så trur jeg klarer å få litt hks og killing blows i wsg for å si det sånn ^^

Lenke til kommentar
Akkurat sånn, eller en gamepad? Akkurat sånn NES-Gamepad er jo beste kontrollen noensinne, følelse av ferdighet (ikke warlocks)l ang vei :)

Vanlig gamepad. Deilig å spille med, hadde sikkert funka til WoW, men gidder ikke å prøve.

 

nå sklir det litt ut her, dette er en wow tråd

Vi diskuterer jo rundt WoW og bruk av gamepads for å spille. Hvor glir det ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...