Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke mulig å få tak i Mantle of Lady Falther'ess lenger?

 

Får vel skaffe meg Deep Woodlands Cloak da? Er level 44 mage, om noen har noe bedre forslag. Vet man ikke skal drive så veldig med gear og slikt i lav level, men jeg synes det er litt av moroa og alltid prøve å få noe bedre. For de fleste handler det om å komme fortest til level 70, mens jeg vil ha det moro på veien :)

 

Om noen har tips til Matsemannen blir jeg glad :) Har brukt funksjonen "find an upgrade", men noe synes jeg ikke er verdt det, mens annet er vanskelig å få tak i.

ENDRET: Hey, hanskene mine er nok for nye :) Jeg er heller ikke buffa.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

Bleh, noen som spiller på Auchindoun?

 

Har parkert min gamle main for godt, og har rerollet på Auchindoun for litt casual-spilling. Men, instancin er et helvette, vanskelig å få seg grupper og ladida (er ikke til å legge under en... krakk, at servern er proppa med russere som ikke fatter dangelbæra av hva man sier). Så, er det noen som har en høylevel på servern på alliance-siden som har lyst til å hjelpe en stakkar i nød med litt instance-boosting? (om det i det hele tatt er noen her på forumet som spiller på servern :wee:)

Lenke til kommentar

Eg har vert i RFK hele helgene nesten, og prøvf og få tak i CorPsemaker til shamanen min, men det dropper faen meg aldri.

Tok meg en tur der med lvl 70 magen i dag for og se om den dropper der i det hele tatt, og der droppa den første gangen med magen -.-

 

Blir så iritert over at eg ikkje får den på shamanen min :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...