Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Husker ikke når jeg våknet, men jeg spilte til klokken 24~ :p

 

-edit-

 

Ellers da Sneglen.. Hvordan går det på Execututs? :p

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Executus går greit for tiden, vil jeg tro :p Samler honor for ny healing mainhand, for igjen å heale gjennom heroics. Ligger på 1045 healing for tiden nå - med ny mainhand og enchant blir det nok fart i sakene. Tror ikke jeg orker å samle nok for de resterende delene jeg kunne tenkt meg å bytte ut, men det får jeg se på. Syens det går tregt nok med honorfarminga som det er nå - men vi får se hvor mye honor jeg har på mandag. Kjedelig er det ihvertfall :(

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en liten ting her: Er det bare jeg som opplever at Horde suger svette hesteballer i EoTS? Har vært 5-6 runder der nå, og hver eneste gang, uten unntak, har alle hordespillere løpt rundt som hodeløse kyllinger hver for seg, og de få som faktisk klarer å samkjøre seg litt kun konsentrerer seg om det jævla flagget! Mulig jeg har misoppfattet litt her, men det er vel ikke noe poeng å ha det svartens flagget når alliansen har 4/4 tårn?

 

Arrgh, jeg blir så forbannet. >.<

Lenke til kommentar
Går det an at 2 personer spiller på samme acount samtidig? bare på 2 forsjellige karakterer?

 

Om dere spiller på samme pc så.

Bare av å spille på nettcafe får man GM på døra , ny IP = flagged

Sikkert pga scamming og powerleling

De jeg kjenner som PL sier at selskapet ikke logger inn på kontoen før 2-3 dager etter bestilling pga ip forandring.

10:03 Norge 11:04 Kina = :hmm: ban!

Lenke til kommentar
Går det an at 2 personer spiller på samme acount samtidig? bare på 2 forsjellige karakterer?

 

Om dere spiller på samme pc så.

Bare av å spille på nettcafe får man GM på døra , ny IP = flagged

Sikkert pga scamming og powerleling

De jeg kjenner som PL sier at selskapet ikke logger inn på kontoen før 2-3 dager etter bestilling pga ip forandring.

10:03 Norge 11:04 Kina = :hmm: ban!

 

Det går jo ikke på samme pc heller, om du prøver å logge inn på en konto der en er online blir bare han som er online disconnecta.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en liten ting her: Er det bare jeg som opplever at Horde suger svette hesteballer i EoTS? Har vært 5-6 runder der nå, og hver eneste gang, uten unntak, har alle hordespillere løpt rundt som hodeløse kyllinger hver for seg, og de få som faktisk klarer å samkjøre seg litt kun konsentrerer seg om det jævla flagget! Mulig jeg har misoppfattet litt her, men det er vel ikke noe poeng å ha det svartens flagget når alliansen har 4/4 tårn?

 

Arrgh, jeg blir så forbannet. >.<

 

Jeg spilte 10 EoTS i går, vant samtlige, så må gjelde kun får din gruppe.

 

Vi capper normalt alle fire basene, for så å ta en 2-3 flag og vinner.

 

Vi har absolutt ingen form for kommunikasjon.

Lenke til kommentar
Det går jo ikke på samme pc heller, om du prøver å logge inn på en konto der en er online blir bare han som er online disconnecta.

Ops trudde alle visste det og at han da mente lovligheten med å dele på ulike tidspunkt.

------------

Er 3 boss SL nerftet?

Ikke tatt den på lenge og var der idag en en grei tank og 4 dårlige alter og han rakk ikke summone verken oss eller adds. Bug ftw!

Vanligvis måtte vi kite både sør og nord lenge.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...