Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

FAen, jeg får ikke til å innstalllere WOW, etter den patchen på ca 650 mb, 1.2-2.01 eller noe sånt, så kommer det opp en feilmelding. Jeg er rimelig lei, ettersom at PC-en var ny idag.

 

Jeg har prøvd dette to ganger, og den andre patchen som det gikk galt med slettet jeg totalt og lastet ned pånytt etter den første fiaskoen.

 

JEg har prøvd Civ BTS også, uten suksess.

Endret av cFc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

The file "C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\World of Warcraft\World of Warcraft.lnk.Temporary" could not be created. If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (InstallerFile::Create)

 

Dette kommer opp etter den andre patchen har blitt innstallert. SKjønner det ikke jeg.

 

Kanskje jeg må ha burning crusade? Men det hadde jo uansett hadde blitt innstallert etter dette :S

 

Mulig jeg ikke har en Vista versjon, så jeg skal prøve å laste ned WOW.

Endret av cFc
Lenke til kommentar

Har hatt problem med at honor bugger no jævli. I går stod det at jeg kom til å få 7000, men fikk bare 6300. Andre som har det problemet? og kan det fikses? eller er det bare en god gammel dags ufikselig bugg, som man ikke kan gjøre noe med?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Sånn er det bare, den er ikke 100% korrekt. Om du for eksempel er i en BG, du får litt bonus honor, men leaver bgen før den er ferdig får du jo ikke den honoren - men den viser på estimated honor.

 

Og @cFc: kjører du administratorkonto? Har du skrudd av UAC (om du bruker Vista)?

Endret av Thomas`
Lenke til kommentar

Hva har skjedd etter 2.3 gikk live? er jo umulig å finne folk til noen som helst dungeon atm.

Nylig blitt 70 med magen, å vil ha bedre gear, men det ser ut som det kan ta litt tid.

PvP er ikke noe alternativ for der blir man jo bare instagibbed me lvl 66+ blues og green quest rewards.

Multiplyer my ass! springer jo rundt alene som en fjott =/

Lenke til kommentar
Hva har skjedd etter 2.3 gikk live? er jo umulig å finne folk til noen som helst dungeon atm.

Nylig blitt 70 med magen, å vil ha bedre gear, men det ser ut som det kan ta litt tid.

PvP er ikke noe alternativ for der blir man jo bare instagibbed me lvl 66+ blues og green quest rewards.

Multiplyer my ass! springer jo rundt alene som en fjott =/

 

 

enig her, er 61 med ally hunteren min har ikke fått noen grupper til noe enda i outlands, ikke group quest eller instance.

 

sjekker på who oxo, er rund 20-30 spillere rundt min lvl men ingen gjør instanser!??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...