Gå til innhold

Hvilken neste generasjons konsoll velger du?


zarz

Hvilken neste generasjon konsoll velger du?  

552 stemmer

  1. 1. Hvilken neste generasjon konsoll velger du?

    • Playstation 3
      153
    • XBOX 360
      169
    • Nintendo Revulution
      66
    • To eller flere av dem
      80
    • Har ikke bestemt meg ennå
      39
    • Ingen av disse
      44


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
N64-, SNES- og NES-spill kan lastes ned og emuleres.

5112918[/snapback]

 

Men det tror jeg skal koste penger. :thumbdown:

5113317[/snapback]

Det vil koste penger. Men det går rykter om at du vil få noen i bonus ved kjøp av diverse spill. Syns ikke vi kan forvente annet da Nintendo gir oss deres onlinetjeneste helt gratis.

Lenke til kommentar

Det kommer jo helt ann på hvor mye det vil koste... gidder liksom ikke betale

100KR heller... men det er vel nesten umulig at de vil ta en slik pris, vil heller tro at spillene kommer på en 10-30KR... og det er ikke mye :)

Om det stemmer, er det faktisk ganske smart... da XBox Live koster ca 36KR i måneden, vil Nintendo tjene på en annen måte

Lenke til kommentar

Sånn, fikk akkurat en formell bekreftelse på at en xbox360 blir holdt av til meg den 2. desember :)

 

Deretter blir det vel ps3 neste år. En FF7-remake hadde jo vært drømmen!

 

Fluesopp: xbox360 til dama? hehe, hørtes nesten ut som en unnskyldning for få svidd av noen lapper på konsollen.

 

"Men jeg kjøper den jo til deg, kjære!" :)

Lenke til kommentar
Var innom 1up og så en artig artikkel om hvorfor xbox360 er dreamcast 2, anbefalt lesestoff :thumbup:

5116520[/snapback]

 

Har ikke lest ennå men tror xbox360 har bedre kjanse en Dreamcasten hadde, den har tross alt noen kjente STORE titler på vei som Oblivion, PD Zero osv, tror jeg leste at det er ca 150 forskjeldige utviklere som jobber med spill.

Dessuten har xbox allerede et "stort bein innenfor døren".

Lenke til kommentar
Sånn, fikk akkurat en formell bekreftelse på at en xbox360 blir holdt av til meg den 2. desember :)

 

Deretter blir det vel ps3 neste år. En FF7-remake hadde jo vært drømmen!

 

Fluesopp: xbox360 til dama? hehe, hørtes nesten ut som en unnskyldning for få svidd av noen lapper på konsollen.

 

"Men jeg kjøper den jo til deg, kjære!" :)

5115527[/snapback]

 

Ikke noe sånt, men hun klarer ikke å sitte å spille på pc, hun får vondt i hue etter en halv time, jeg spiller bare på pc for det meste

Lenke til kommentar
N64-, SNES- og NES-spill kan lastes ned og emuleres.

5112918[/snapback]

 

Men det tror jeg skal koste penger. :thumbdown:

5113317[/snapback]

 

Hadde jo vært kjekt om vi som eier en god del spill til både Nintendo, Super Nintendo og Nintendo64 får lov til å laste dem ned gratis, blir vel vanskelig/umulig å gjøre i praksis, men det er litt kjedelig å kjøpe spillene to ganger.

 

Jaja.. da blir det vel tre-fire spillemaskiner stående på rekke og rad foran tv'en, er jo litt stilig det også.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er iallfall 3 alternativer jeg savner i pollen:

 

1. De som skal ha to eller flere men allikevel ingen.

2. De som ikke skal ha ingen, men mindre enn ingen, for eksempel minus 2 PS2 og minus 1 X360

3. De som har bestemt seg, men allikevel ikke vet hva de skal ha.

 

- Dette betyr i praksis at flere av alternativene overlapper. Hvis man for eksempel både skal ha "To eller flere av dem" og "Ingen av disse", hva skal man da gjøre? Skal man velge begge eller ingen? Skal man velge begge samtidig, eller ingen av dem - samtidig eller ikke? Hadde det ikke vært enklere bare å inkludere "To eller flere av dem og ingen av disse" som en egen valgmulighet?

 

- Var det mulig å få dette med?

Lenke til kommentar

Om jeg kjøper en konsoll, blir det nokk Xbox360, men PS3 ser meget lovende ut da...

 

Nintendo Revolution ?? Passer nokk fint i aldersgruppen 5-12 år, Nintendo har jo alltid hatt elendig grafikk å omtrent bare spill for små barn, tviler på at den nye "Revolution" kan måle seg med grafikken på PS3 å Xbox360, ikke det at grafikk er allt men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...