Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dal'Rends

og

Barbarous Blade

 

= Beste weapons for stats for en HUNTER Pre MC.

 

Selfølgelig liker rogues også Dal'rends..

samme som Warriors liker store fine 2h'rs som Barbarous Blade.

 

Men sånne som deg ... Learn to Play.

Spill litt flere klasser. Skjønn litt hva spillet dreier seg om før du poster sånne flame bait poster sånn som dette.

Lenke til kommentar

Eventuelt så er det bare å gi faen i å bumpe et emne som er et år gammelt, og allerede var en drakamp i idioti back then. Mye har forandret seg siden da, og det er ingen som helst vits i å repetere det alle andre har sagt de siste 16 sidene. (Og ja, jeg innser ironien i det jeg skriver nå, jeg er vel ikke den første)

Lenke til kommentar
Eventuelt så er det bare å gi faen i å bumpe et emne som er et år gammelt, og allerede var en drakamp i idioti back then. Mye har forandret seg siden da, og det er ingen som helst vits i å repetere det alle andre har sagt de siste 16 sidene. (Og ja, jeg innser ironien i det jeg skriver nå, jeg er vel ikke den første)

7052357[/snapback]

 

 

syns du skal roe ned jeg, om de har lyst til å diskutere det samma evnet 10 000 ganger så la de gjøre det, er ikke no guidelines (så sant det ikke er spam) her som forbyr de og dra opp emnet istedet for å grave i arkivet i times vis for å finne den siste tråden om det,hvis det plager deg så får du heller bare drite å lese den tråden her i hele tatt...

 

 

btw, per-stian: heh, må jo få lov til å tulle litt med loladin, synd at paladin ikke er like sterke som de en gang var :( nå er de bare gimps med stuns og imunne shield og clense :S trepinne som våpen ftw :D

Lenke til kommentar
Var nettopp i UBRS med halvparten av guilden og noen andre...

 

Da vi kom til Rend Blackhand, droppet Dal`rend main hand, og vi hadde master looter...

To roguer og en hunter (WTFZZ) needed, og det endte med a hunteren rollet høyest, meg noen andre og roguen (God kompis av mange som var der) klikket totalt....huntern er med i guilden og han ble kort og godt flamet av de som var på da.....

Det hele endte med at masterlootern heldigvis ga den til roguen som rollet høyest...

 

Det hersker vel liten tvil at Dal`rend arms er beregnet for rogues...hvertfall for meg...

andre i guilden var også enige...

 

Jeg er rett og slett piss lei hunters som mener å ha krav på andres våpen mener jeg, de kan holde seg til sine egne våpen!

 

Huntern sluttet ikke å whine, og det endte med at jeg skjelte han ut med caps look så det sang....helt utrolig at denne nooben er med i guilden vår..

 

Hva mener dere om at hunter skal rolle på dal`rend?

4575067[/snapback]

 

 

haha.. atter en noob som kun har prøvd en classe i wow og tror at han vet alt.. like grett at du slutta å spille.. alltids fint å få kvitta seg med litt søppel..

 

synest litt synt på den hunteren som fikk huden full.. bare fordi han ville ha det en av de beste hunter våpene som finnest pre mc.

Lenke til kommentar

I vårt guild er brutality blade rogue item. Det droppet i går og da var det 1 av 4 rogues som ikke hadde det. Hun fikk det for 10 dkp, selv om en warrior med 450 dkp så gjerne ville hatt det. Men ingen klaget og vi syntes vel egentlig alle at det var er riktig valg. I vårt guild eier ikke den med mest dkp alt. Man kan kun bruke dkp på et item som er ment for klassen man er. Og med "ment for klassen" er det noe offiserene og guild master har vurdert seh fram til etter snart 2 år med wow. Med andre ord...rimelig god kjennskap til spillets natur og klassenes behov.

 

EDIT: Det skal sies at om alle rogues hadde hatt sverdet, så hadde han warrioren fått lov å bruke dkp på den. Deretter hadde kanskje en hunter fått lov.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
I vårt guild er brutality blade rogue item. Det droppet i går og da var det 1 av 4 rogues som ikke hadde det. Hun fikk det for 10 dkp, selv om en warrior med 450 dkp så gjerne ville hatt det. Men ingen klaget og vi syntes vel egentlig alle at det var er riktig valg. I vårt guild eier ikke den med mest dkp alt. Man kan kun bruke dkp på et item som er ment for klassen man er. Og med "ment for klassen" er det noe offiserene og guild master har vurdert seh fram til etter snart 2 år med wow. Med andre ord...rimelig god kjennskap til spillets natur og klassenes behov.

 

EDIT: Det skal sies at om alle rogues hadde hatt sverdet, så hadde han warrioren fått lov å bruke dkp på den. Deretter hadde kanskje en hunter fått lov.

7053874[/snapback]

 

det er bra dere spiller så bra sammen i guilden :D

Lenke til kommentar

ja og hunterne selv i guildet vårt vet sin plass og whiner aldri om at melee klassene får omtrent alt av melee-våpen. Så hunters får riktignok bare det som vi andre allerede har eller ikke vil ha. Men på den annen side så er alt av ranged hunter våpen. Uansett om en dps warrior kan dra nytte av det osv...så er range myyye mer nyttig i hunter-hender som vi alle vet.

Lenke til kommentar
ja og hunterne selv i guildet vårt vet sin plass og whiner aldri om at melee klassene får omtrent alt av melee-våpen. Så hunters får riktignok bare det som vi andre allerede har eller ikke vil ha. Men på den annen side så er alt av ranged hunter våpen. Uansett om en dps warrior kan dra nytte av det osv...så er range myyye mer nyttig i hunter-hender som vi alle vet.

7054443[/snapback]

 

ikke i over alt, finnes guilder som setter prior på Rogues / warrior når det kommer til buer som Strikers mark... noe jeg synes er teit og rart

Lenke til kommentar
ja og hunterne selv i guildet vårt vet sin plass og whiner aldri om at melee klassene får omtrent alt av melee-våpen. Så hunters får riktignok bare det som vi andre allerede har eller ikke vil ha. Men på den annen side så er alt av ranged hunter våpen. Uansett om en dps warrior kan dra nytte av det osv...så er range myyye mer nyttig i hunter-hender som vi alle vet.

7054443[/snapback]

 

ikke i over alt, finnes guilder som setter prior på Rogues / warrior når det kommer til buer som Strikers mark... noe jeg synes er teit og rart

7054588[/snapback]

 

Boomstick og andre ranged drops i MC er non-hunter first bids i guilden vår.

Dette er enkelt og greit fordi hunters får kickass bue når dem gjør epic questen etter å loote leaf fra domo kista...

 

EDIT: det psilocybe sa :whistle:

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...