Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

hunters -> Bone Slicing Hatchet

rogues -> Dal'rend

 

skjønner ikke hva huntards skal med meele attack power? ok, stå å denge mobs en gang i blandt, men rogues trenger denne mye mere imo.

6271916[/snapback]

 

 

Attackpower = både melee AP og ranged AP. Så settet gir 40 RAP, pluss evt enchants.

Ellers er jeg enig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

40 AP of 1 % critchance er ikke akkurat imba for hunters.

 

Hunters trenger ikke 7 defense, 100 armor og 4 strenght.

 

Rogues drar mer nytte av de pga at de kan utnytte atcspeed til det fulle. Slikt betyr noe for melee- klasser, ikke hunters (Annet at man skal ha tregest mulig våpen for Raptor Strike).

 

Joda, hunters og rogues får begge AP av Agility, men de har forskjellige foller, så de trenger ikke akkurat de samme statsa

Lenke til kommentar

viss roguen hadde dal rend hadde jeg nok Need men viss ikke pass.

 

ja visst er den bra for huntere også men jeg synes roguer skal ha første prioritet

akkurat som jeg mener hunter har første prioritet på xbbow

 

det er bra stats på begge våpnene for begge class men xbbow gir bra dps for hunter ranged og dal rend gir bra DPS for rogue melle, og som jeg håper alle vet

 

hunter= ranged DPS

rogue= melle DPS

Lenke til kommentar
Var nettopp i UBRS med halvparten av guilden og noen andre...

 

Da vi kom til Rend Blackhand, droppet Dal`rend main hand, og vi hadde master looter...

To roguer og en hunter (WTFZZ) needed, og det endte med a hunteren rollet høyest, meg noen andre og roguen (God kompis av mange som var der) klikket totalt....huntern er med i guilden og han ble kort og godt flamet av de som var på da.....

Det hele endte med at masterlootern heldigvis ga den til roguen som rollet høyest...

 

Det hersker vel liten tvil at Dal`rend arms er beregnet for rogues...hvertfall for meg...

andre i guilden var også enige...

 

Jeg er rett og slett piss lei hunters som mener å ha krav på andres våpen mener jeg, de kan holde seg til sine egne våpen!

 

Huntern sluttet ikke å whine, og det endte med at jeg skjelte han ut med caps look så det sang....helt utrolig at denne nooben er med i guilden vår..

 

Hva mener dere om at hunter skal rolle på dal`rend?

4575067[/snapback]

 

 

Sigh.... enda en whiny rogue, vinner man need roll "fair and square" så vinner man, du behøver ikke å like det men ta en STFU pille.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar

Min main er Warlock , men har en lvl 60 Alt Rogue.. har vært mange ganger i UBRS for å få tak i begge disse sverdene og har fått tak i OH.

MH har droppet noen ganger men har tapt mot enten Hunter eller Warrior.. dette gjør meg ingen ting.. siden dette sverdet er meget bra for alle 3 klassene.. og imo er det mange andre sverd å få tak i ( les ZG ) hvis man ikke er med i en uber Raid guild.

 

Feks det nye Ravenholdt Slicer som er veldig enkel å få tak i.. her er det snakk om en quest for å drepe første boss i AQ20 og Snake boss i ZG.

 

Og kombiner dette sverdet med Bonescraper i OH så har du faktisk en bedre combo enn begge Dalrend sverdene ;)

Endret av Tyrian
Lenke til kommentar

Du sier at hunterene må stoppe å whine... Er det liksom helt greit at du lager en helt ny post der du whiner selv?

 

Nei, Dalrend er også et huntervåpen. rogues har ikke førsteretten på disse. Du tenker kanskje: "hunterne bør holde seg buene". Da kan de likegodt si at dere skal holde dere til daggerne!

Lenke til kommentar
Men er ikke 2x Bone slitching hatchet bedre enn dal'rend settet for hunters?

6273715[/snapback]

 

det kan godt hende, men dal rend er faktisk veldig bra for hunters som mange andre her sier.

selv bruker jeg slow two hand axe.

hvorfor skal folk whine over hunterloot? bla bla bla NINJA :SS

Lenke til kommentar

Helt enig med at hunter kan rolle på dal'rend men er det ikke bedre med et 2h våpen da? Det eneste hunter gjør i melee uansett er jo Wing Clip så løper de unna igjenn. jeg ville valgt 2h våpen så jeg tar mye dmg på et slag for å løpe ut igjenn. Get IBS ^^

Lenke til kommentar

tenkte eg skulle henge meg på her etter å ha lest alfor my BS.

 

Hunter kan ha like mye bruk for dette som en rogue.

er selv rogue.. og hadde ikke blitt sur og started en stor flamefeast fordi en hunter eller fury warrior rollet høyere en meg. og selvo g dawn edge er bedre, har det noe å si? de må craftes, som betyr gull, noe ikke dal rend må.

 

 

PS: tenk pvp. hvor often får du brukt bare ranged der? der må du ha bra sverd eller noe uansett..

Endret av Heimdal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...