Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Var nettopp i UBRS med halvparten av guilden og noen andre...

 

Da vi kom til Rend Blackhand, droppet Dal`rend main hand, og vi hadde master looter...

To roguer og en hunter (WTFZZ) needed, og det endte med a hunteren rollet høyest, meg noen andre og roguen (God kompis av mange som var der) klikket totalt....huntern er med i guilden og han ble kort og godt flamet av de som var på da.....

Det hele endte med at masterlootern heldigvis ga den til roguen som rollet høyest...

 

Det hersker vel liten tvil at Dal`rend arms er beregnet for rogues...hvertfall for meg...

andre i guilden var også enige...

 

Jeg er rett og slett piss lei hunters som mener å ha krav på andres våpen mener jeg, de kan holde seg til sine egne våpen!

 

Huntern sluttet ikke å whine, og det endte med at jeg skjelte han ut med caps look så det sang....helt utrolig at denne nooben er med i guilden vår..

 

Hva mener dere om at hunter skal rolle på dal`rend?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dal'rends er faktisk veldig gode våpen til hunters. faktisk noen av de beste ingame hvis man tenker på tiljengelighet. hvis hunteren rolla høyest skulle faktisk den ha fått sverdet. rogues er better off med daggers anyways. kjenner plenti hunters som kjører dal'rends pga at de kan enchante begge sverdene med +15 agility= +30 agility. selv warriors kan rolle på dal'rends hvis de f.eks kjører en dualwield specc. eller bare vill ha det ene i main hand til tanking o.l.

 

det er en grunn til at hunters starter med dal'rends på testservers........

 

i og med at en hunter er 90% ranged og en rogue er 99% melee. så får jo en rogue på en måte mere bruk for de. men jj........

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Må nok si meg uenig med trådstarter her. De sverdene der er noe av det bedre som finnes for en hunter som kjører dualwield. (Som er forholdsvis enkle å få tak i, that is...)

 

Både for rogue og warrior finnes det bedre våpen som er ca. like lette (eller vanskelige - ettersom en ser det...) å få tak i.

 

Men for all del: Hvis roguene og warriorene som var med i raidet sprang rundt med dårlige våpen, så ville nok jeg ha passet på den.

 

-KJ

Lenke til kommentar

Men så er jo problemet at Dal'Rend main-hand'en er det aller beste sverdet for Rogues som dropper utenfor MC... (Les: Høyest min/max damage, treg speed og +crit)

 

Greit nok at det er gode sverd for en hunter også. Men det er som sagt de beste sverdene for en rogue.

 

En hunter kan få fatt i mange andre gode sverd som gir dere den +agility og +crit chancen dere lengter etter. F.eks Barbarous Blade eller få en weaponsmith til å lage 2 stk Dawn's Edge. Vær snill å la roguen som virkelig BRUKER sverdene for damagen få Dal'Rend.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Hvor mange rogues ville ikke rolla på Denne?

Det er det beste ranged en rogue kan ønske seg, men hvor ofte bruker vi ranged?

Selvfølgelig er det en del huntere som ikke vil ha det pga alt for rask attack speed, men det er fremdeles et meget ok våpen. En rogue ville ikke akkurat takket nei til Dal'rend fordi han ville bruke backstab og ambush?

 

Jeg ser ikke noen grunn til å skjelle ut hunteren fordi han rolla på dal'rend, og ihvertfall ingen grunn til å lage en ny post :thumbdown:

Endret av Osc4r
Lenke til kommentar

Må si meg MEGET uenig med trådstarter. Først og fremst vil jeg si at masterlooteren som var ansvarlig hadde fått en flamberge av meg hvis jeg hadde vært hunteren.

 

Dal'Rends er perfekte hunter våpen med tanke på stats, og speed og + agi enchants.

 

Dette er det samme tilfellet som om at Azuresong Mageblade droppet og noen hadde sagt at den er mer forberedt for Warlocks enn Mages (begge vil selvsagt ha den).

 

Og hvis jeg har mest DKP ikke får den, fordi den passer bedre på en Warlock. Skal si deg jeg hadde nesten gått så langt som å blacklistet personen som var ansvarlig for det for idioti.

 

EDIT : Si unnskyld til hunteren, du og dine masterlootere har gjort en stor feil her.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Det er snadder å være hunter, lurer på hvorfor jeg har en stua vekk som aldri blir brukt lenger.

 

Ruller på sverd, polearms: Warrior hyler og skriker, same gjøre Paladin

Ruller på stav: Mage, druid og priest hyler og kaller deg ninja

Ruller på dagger: Rogue hyler og skriker og kaller deg ninja

 

Joa, det er kjekt å være hunter ja, lurer på hvorfor jeg rerolla som druid :cry:

Lenke til kommentar

I dette tilfellet hadde hunteren et omtrentlig like "legitimt" behov. Og i noen tilfeller vil eksisterende våpen etc hos enkelte være DÅRLIGERE enn looten.

Selv om looten kanskje åpenbart passer best til en klasse blir det feil dersom andre med behov ikke får sjans til å forbedre "stuff".

(hm... ble dette LITT omstendlig.... er det feriefølelsen som har satt inn.. ferie fra 16:00 idag... sukk)

Lenke til kommentar

Hunters og Rogues blir aldri enige om dette her.

 

Men som rogue triller jeg gladelig terning på samtlige Bows og Crossbows som har så mye som +1 i agility så skjønner kanskje etterhvert Huntergjengen at det er litt kjipern å se en skikkelig godbit falle i hendene på en som bruker den til mindre enn 1% av sin totale DPS.

 

Som sagt over her, det finnes flere alternativer for hunters som gjør samme nytten som DalRends. Det er ikke tilfellet for rogues før MC/Onyxia. Og nå mener jeg vel å huske at min Rogue på Test også startet med DalRends settet så det argumentet er i beste fall syltynt.

 

FFS en hunter rollet på Shadowcraft Bracers i Scholo her en dag! Ærlig talt :D

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært hunteren så hadde jeg forlatt den guilden deres, det virker som om dere regelrett mobbet hunteren og tok noe han trenger.

Bare fordi noen mente at han ikke burde få det pga. roguer trenger det mer betyr ikke at dere kan ta noe fra han som han kjempet for.

Har selv en hunter og har mange ganger opplevd at pilene går tom, dette pga mye angrep ol. da kan det være greit med en god melee våpen som avlasting.

 

Jeg vil bare si fy skam dere og syntes de roguene var J***i egoister.

Lenke til kommentar

Huntere har jo Need på alt virker det som. Sverd, daggers, bows, guns, staff's, leather, mail, til og med cloth utstyr (for de liker +int/spi av og til), etc.. Jeg gidder aldri og teame med Hunter's jeg ikke kjenner for og si det sånn. Uansett om jeg spiller med roguen, priest'en eller mage'n min.

 

Var til og med en Hunter som rolla på Bad Mojo Mask som droppa I ZF, cloth maske med +24 int og +14 shadow damage om jeg husker rett. Jeg kjørte da med priesten min, og sa virkelig hva jeg mente om hunters til han, kicka han ut av gruppa der og da så han ble teleportert ut av Instance, og han rolla lavest, så jeg vant heldigvis uansett.

 

Er forøvrig helt enig med trådstarter. En Hunter _trenger_ ikke det sverdet. Det er kjekt og ha for en Hunter, men siden han er primary Ranged, så TRENGER han det ikke. En Rogue derimot TRENGER det, og vil bruke det hele tiden. Hadde det vært motsatt seff, at en rååå bow/gun hadde droppa, så hadde selvsagt Hunter'n hadd førsterett på den, uansett om det hadde vært KJEKT og hatt for en Rogue.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Huntere har jo Need på alt virker det som. Sverd, daggers, bows, guns, staff's, leather, mail, til og med cloth utstyr (for de liker +int/spi av og til), etc.. Jeg gidder aldri og teame med Hunter's jeg ikke kjenner for og si det sånn. Uansett om jeg spiller med roguen, priest'en eller mage'n min.

 

Var til og med en Hunter som rolla på Bad Mojo Mask som droppa I ZF, cloth maske med +24 int og +14 shadow damage om jeg husker rett. Jeg kjørte da med priesten min, og sa virkelig hva jeg mente om hunters til han, kicka han ut av gruppa der og da så han ble teleportert ut av Instance, og han rolla lavest, så jeg vant heldigvis uansett.

 

Er forøvrig helt enig med trådstarter. En Hunter _trenger_ ikke det sverdet. Det er kjekt og ha for en Hunter, men siden han er primary Ranged, så TRENGER han det ikke. En Rogue derimot TRENGER det, og vil bruke det hele tiden. Hadde det vært motsatt seff, at en rååå bow/gun hadde droppa, så hadde selvsagt Hunter'n hadd førsterett på den, uansett om det hadde vært KJEKT og hatt for en Rogue.

skulle ikke forbause meg om de hadde gitt den til roguen pga hunter gjorde nok skade med ranged allerede, mens roguen ikke gjorde noe.

hvorfor skal ikke huntere få rolle på noenting?!

 

edit: roguen kunne jo for fader holdt seg til daggere....

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...