Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det har nåkk skjed verre du... en gang eg var i UBRS med guilden min så trengte vi en hunter så vi fann en i LF hunter i IF chaten vi fikk en ganske bra med oss og siden det var bare en non guild med så brukte vi ikkje ML. vi drap Rend og Felstriker droppa (0.1% to drop) eg need seff får eg er rogue og elsker Ambus/BS så spurte pug hunteren om han og kunne neede vi sa han kunne vist ingen andre ville ha den men han needa alikevel og han vant, eg klikka jo seff får huntera har ikkje halvparten så mye bruk får melee våpen som en rogue. Eg fikk raid leder til å kicke han fra raidet, så blei han veldi sur og pulle et heilt rom og wipa oss :nei:

Lenke til kommentar
det har nåkk skjed verre du... en gang eg var i UBRS med guilden min så trengte vi en hunter så vi fann en i LF hunter i IF chaten vi fikk en ganske bra med oss og siden det var bare en non guild med så brukte vi ikkje ML. vi drap Rend og Felstriker droppa (0.1% to drop) eg need seff får eg er rogue og elsker Ambus/BS så spurte pug hunteren om han og kunne neede vi sa han kunne vist ingen andre ville ha den men han needa alikevel og han vant, eg klikka jo seff får huntera har ikkje halvparten så mye bruk får melee våpen som en rogue. Eg fikk raid leder til å kicke han fra raidet, så blei han veldi sur og pulle et heilt rom og wipa oss  :nei:

6283272[/snapback]

Føler med deg :cry: . At det går an å bli så jævlig turist ...

Lenke til kommentar
det har nåkk skjed verre du... en gang eg var i UBRS med guilden min så trengte vi en hunter så vi fann en i LF hunter i IF chaten vi fikk en ganske bra med oss og siden det var bare en non guild med så brukte vi ikkje ML. vi drap Rend og Felstriker droppa (0.1% to drop) eg need seff får eg er rogue og elsker Ambus/BS så spurte pug hunteren om han og kunne neede vi sa han kunne vist ingen andre ville ha den men han needa alikevel og han vant, eg klikka jo seff får huntera har ikkje halvparten så mye bruk får melee våpen som en rogue. Eg fikk raid leder til å kicke han fra raidet, så blei han veldi sur og pulle et heilt rom og wipa oss  :nei:

6283272[/snapback]

Det er et eksempel på en som ikke har peil. Den daggeren der er, i motsetning til Dal'Rend, BARE ment for melee, mens Dal har stats som er knall for hunter også

Lenke til kommentar
Det er enda verre med hunters som får Destroyer of worlds framfor dps warriors da :p

6282317[/snapback]

 

Skal ikke så mye til for at warriors har bedre, og da er vel Destroyer of worlds et helt greit pvp våpen for hunter?

6286134[/snapback]

hva er så det da? Untamed blade? er litt vansklig for en som er med i Mc ony zg guild

Lenke til kommentar
Det er enda verre med hunters som får Destroyer of worlds framfor dps warriors da :p

6282317[/snapback]

 

Skal ikke så mye til for at warriors har bedre, og da er vel Destroyer of worlds et helt greit pvp våpen for hunter?

6286134[/snapback]

hva er så det da? Untamed blade? er litt vansklig for en som er med i Mc ony zg guild

6317399[/snapback]

 

Bonereavers, spinal reaper og det sverdet med +8 sword skill dropper jo i mc :)

Lenke til kommentar
OEB er på alle måter undelegen Zin'Rokh, likferd.

 

Bonereavers og Spinal reaper er 3% drops :>

6317588[/snapback]

 

Når det var snakk om "dps warriors" tenkte jeg PvE, ikke PvP. OEB er på alle måter bedre en zin'rokh til raid dps.

6317660[/snapback]

 

Helt enig. OEB har jeg selv, og det sverdet er for PVE bedre enn Zin.

Kanskje ikke i pvp men jeg følte det fungerte meget bra der og.

Lenke til kommentar
Var nettopp i UBRS med halvparten av guilden og noen andre...

 

Da vi kom til Rend Blackhand, droppet Dal`rend main hand, og vi hadde master looter...

To roguer og en hunter (WTFZZ) needed, og det endte med a hunteren rollet høyest, meg noen andre og roguen (God kompis av mange som var der) klikket totalt....huntern er med i guilden og han ble kort og godt flamet av de som var på da.....

Det hele endte med at masterlootern heldigvis ga den til roguen som rollet høyest...

 

Det hersker vel liten tvil at Dal`rend arms er beregnet for rogues...hvertfall for meg...

andre i guilden var også enige...

 

Jeg er rett og slett piss lei hunters som mener å ha krav på andres våpen mener jeg, de kan holde seg til sine egne våpen!

 

Huntern sluttet ikke å whine, og det endte med at jeg skjelte han ut med caps look så det sang....helt utrolig at denne nooben er med i guilden vår..

 

Hva mener dere om at hunter skal rolle på dal`rend?

4575067[/snapback]

Faktisk er dal'rends bedre for warriors enn rogues, men ja vill heller gitt den til en rogue enn hunter :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...