Gå til innhold

Hunter som prøvde seg på Dal`rend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
100 armor og 7 defense. Til en klasse som 99% av tiden står på avstand og dumper kuler/piler i ting. Jada, de er kjempebra.

6323738[/snapback]

Om du regner litt på det så ser du at det ikke finnes våpen før MC som har mer AP/crit for en hunter, Dal'rends er dermed "kjempebra".

 

That said, jeg ville ikke rolla på de som hunter. Altfor mye stress og drama, for ikke å snakke om at jeg måtte farma hele settet før det blir bra.

Lenke til kommentar
Er ikke alle hunters som camper i Molten Core skjønner du :) Går ann å gjøre andre ting, som kanskje krever at du å bli slått litt på.

 

Men det er jo +crit og attackpower.

6323856[/snapback]

 

Rogue/warrior er i melee-range og blir slått på 100% av tiden. Hunter står trygt og greit på avstand. Om du snakker om PvP, så vil ikke 100 armor og 7 defense hjelpe det spøtt når du er hamstringet, stunlocket eller chain-fearet.

 

E-Ton: Barbarous blade. 1% crit, 60 AP, forbeholdt warrior eller hunter (eller paladin, om man spiller for det laget..). 5-mann vs. 10-manns gruppe, større sjanse for at du vinner, samt saftigere Raptor strikes.

Lenke til kommentar
det er bare et spill :hmm:

Wow har vært livet mitt i 5 mnd :):love:

4575075[/snapback]

 

Om Wow har vert livet ditt i 5mnd, så burde Dal'largebrilliantshard'rend ikke vere noe annet enn en large brill shard. Om du tar wow så seriøst og ikke gjør end game, og whiner over en ting som tar seg best ut på ah for 8g i form av en large brill så er det jammen på tide du finner deg en guild og farmer EKTE instancer.

6323142[/snapback]

 

Jesus Kristus, klarer ikke folk å se når tråder blir laget? Jeg har forøvrig gitt meg med wow, og det er 4 mnd siden, gav meg på toppen, rett før Twin Emperors.

 

Og hey, btw; Ony/Rag ned som første på server på Sylvanas, Nef ned som første på LB. Princess Huhuran ned som første på LB, kan trygt si at jeg har vært i toppguilds oppgjennom ja..in your face.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Aller beste DW fury settet utenf ro raid instancer. Aller beste rogue sword setup'et utenfor raid instancer. aller beste hunter setupet utenfor raid instances. Veldig veldig attraktive sverd og det vil alltid være krangling over de. men sett at hunters er primært ranged så ville jeg nok satt rogues over hunters.

 

ah shit, så ikke at det var nybumpet.

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
For å forklare dette på en enkel måte:

 

HUNTER=RANGED

ROGUE=MELEE

DAL'REND=MELEE-VÅPEN

6323977[/snapback]

 

LOL, L2P NOOB

7046393[/snapback]

 

enig der,

så da skal ikke rogues rolle på Strikers mark eller anicent bone bow?

7046408[/snapback]

 

strikers mark burde være Warrior / rogue prio i MC, fordi hunters får leaf...

7046581[/snapback]

 

som droper 100% og til alle hunterene på første run?

Lenke til kommentar
For å forklare dette på en enkel måte:

 

HUNTER=RANGED

ROGUE=MELEE

DAL'REND=MELEE-VÅPEN

6323977[/snapback]

 

LOL, L2P NOOB

7046393[/snapback]

 

enig der,

så da skal ikke rogues rolle på Strikers mark eller anicent bone bow?

7046408[/snapback]

 

strikers mark burde være Warrior / rogue prio i MC, fordi hunters får leaf...

7046581[/snapback]

 

som droper 100% og til alle hunterene på første run?

7046603[/snapback]

 

 

Strikers Mark dropper vel strengt tatt ikke 100% og til alle huntere på første run heller ;D

Lenke til kommentar
Jeg er rett og slett piss lei hunters som mener å ha krav på andres våpen mener jeg, de kan holde seg til sine egne våpen!

 

 

... helt utrolig at denne nooben er med i guilden vår.

4575067[/snapback]

 

 

1. Så, hvor er de bra hunter våpnene? Fortell meg :).

 

2. Eh? Han er nooben fordi han rollet på den beste one-handeren hunters kan få pre-mc/bwl (sammen med den andre ofc)? Det hadde vel vært den beste han kunne fått med deres guild siden dere tydeligvis er for umodne til å klare dere i mc/bwl anyways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...