Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan går det billy bob? Jeg gikk videre fra i går men har bare 14600 chips.. har egentlig planer i morgen og vet ikke om det er verdt å fortsette med så lite chips hehe. Men ser det an.

 

Gikk videre til i morgen med 77k. :) Chippy er på 93k.

Ikke verst! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Hvordan går det billy bob? Jeg gikk videre fra i går men har bare 14600 chips.. har egentlig planer i morgen og vet ikke om det er verdt å fortsette med så lite chips hehe. Men ser det an.

 

Gikk videre til i morgen med 77k. :) Chippy er på 93k.

Hehe satt på bord med chip leader, er en dame... Med mer flaks enn noen annen person, det var faktisk komiskt hele affæren.. Jeg satt å hjalp henne med blinds, chip values bets og alt som var store deler av kvelden. Greit hun kan ha spillt utrolig godt på å være blond, men det var faktisk ikke kødd. Hun slo folk ut i hytt å pine med 10-6, 6-8, hvor hun caller all inn preflop..

Lenke til kommentar
Har nå spilt et par sånne non turbo 3,4 sitngos på stars og det går jo greit, jeg vet ikke hvordan taktikk du kjører Cape, men det innebærer vel å holde seg ekstremt tight i de første 20 mintuttene ?

Det er korrekt.

 

Limper PP og AK / AKs i starten det er ikke noe poeng å gjøre seg bort første 20 min med noe tull. AA KK QQ spilles hardt og agressivt uansett.

 

Etterhvert så åpner jeg rangen mer og kan fint raise / shove med QJs Ax alt etter som stacksizes om jeg har en stor stack så shover jeg kun på lowstacks for de vil shove tilbake om du kun raiser eller limper. Det kan man bare ta fra dem med engang så har man også fold equity på sin side særlig på boblen om de skal lime seg fast.

 

Jeg spiller lite turbo men heller regular for nivået der er enda lavere og du vil kunne oppnå MYE bedre ROI der, samtidig er det mindre luckbox faktor der enn i turboer noe som passer min stil bedre da jeg ikke spiller et ekstremt volum.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Å fortelle fra helgens gratisturnering, blir nesten bare dumt når dmmikkel spiller EPT, men la gå.

 

Endte til slutt på en syvende plass av 79.spillere etter å ha vært oppe i 140k. Jeg gjorde to dårlige calls som sendte meg til shortstacksumpen. Ved blinds 3k/6k ender jeg aipf med JJ med stack på 44k mot AQo som treffer A. Jeje, var nå artig. :) To finalebord av tre spilte turneringer, bør være godkjent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...