Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den tråden her vil jeg hive meg på!

Spilte nylig en 13$ NL sit & go med 6 spillere, hadde klatret meg opp til en heads-up og siklet på potten på 47$.

 

Vi hadde spilt lenge og begge begynte å bli litt smålei.

Jeg fikk AQ suit og floppen ble 10/Q/10, mixa farger.

Han høyner litt, jeg caller.

På turnen kommer enda en Q og jeg sitter der med fullt hus.

Han kjører all in, jeg caller, han har 10/K suit,

og jeg småjubler litt for meg selv, helt til den siste 10ern kommer på rivern.

Lenke til kommentar

Kom på ca. 750.plass i Event-8 L, $30. Kan ikke gjøre mye når jeg får det allin preflop med KK mot en annens QQ. Potten var på 280K, så utrolig kjipt å ryke, følte jeg spilte bra i denne turneringen hele veien, men til slutt gikk det som det gikk. Tjente vel $120, men er ikke fornøyd, er ikke ofte man kommer så deep og når en 2-outer bare popper opp på floppen, da er det irriterende og jeg klarer egentlig ikke å sette pris på det jeg vant. Hadde jeg hatt QQ mod hans KK så hadde det vært helt greit om jeg tapte.

Lenke til kommentar

Jeg vil herved komme med en påstand:

 

Fysisk og psykisk form, samt innstilling har utrolig mye å si i poker.

 

Jeg har hatt en sykt dårlig periode på livespillet i det siste. Jeg har vært preget av rastløshet, vært sliten og litt higen på å trekke lodd etter de store pottene. I tillegg har jeg hatt tidsbegrensninger på hvor lenge jeg kunne spille. Som de fleste vet, ender dette som oftest på en måte.

 

Før gårsdagens session tok jeg med meg resten av overskuddet mitt og sa til meg selv at nå skal jeg finne tilbake til gamlestilen og hvis ikke det går, blir det pause til vi er ferdig å bygge hus.

 

Det å spille med ro i kroppen, kun spille slik en selv føler er riktig, er utrolig herlig. Kvelden igår endte med en pluss på 12 BIs. :)

Lenke til kommentar

Sitter dypt i en 5$ turnering på Stars, har hatt god flyt hele matchen og har en topp 15-stack (ca 200 igjen). Jeg raiser JJ fra cutoff og BB shover. Jeg har vært aktiv på bordet så jeg snapcaller, BB viser 109 off, som rivrer en straight. I stedet for å sitte som chipleader er jeg nå godt under average, og steamer som et villdyr.

 

Edit: Og der var jeg ute, restealer en aggressiv spiller med AT, han våkner opp med TT og jeg er ute. 26$, som er i det området jeg bruker å cashe. Har veldig problemer med å komme til finalebordet, og det irriterer meg.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Litt off topic, sorry :grin:

 

Jeg lurer på noe ang. roulett. Er det mulig å satse kun på f. eks rød der og ingen tall?

Takk

Ja, man kan satse på rød eller svart.

Takk, men man dobler vel bare gevinsten da så hvis du satser 20 dollar så får du 40 tilbake?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...