Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Liten aktivitet i det siste..

 

Uansett, spilte poker i går og hadde en svært god dag. Fikk omtrent alt jeg kunne få. Da snakker vi Stright Flush, 4 Like, Hus, Flush, Stright, 3 like, 2 par, 1 par, og High Card, Pocket K, Pokcet Q. Eneste som egentlig manglet var Pocket A.

 

Hadde 4 syke hender. På aller første hånd klarte jeg å få stright flush, da fikk jeg 8-7 i Spa, og kortene er A-2-6-5-9 med de siste i spa.

 

Ellers hadde jeg J-Q og han jeg spilte mot Pocket 6. Floppen viser 6-J-Q. Så kommer en J, og til slutt en 4'er. Han som har hus med 6-J er 150% sikker på at han skal vinne, og går seff all in. Jeg ser han og vinner med hus i J-Q.

 

Ene hånden har jeg lukket Stright etter turn med 10-9, og floppen viser 8-7-5. Samme fyr har 6-4. Han går all in igjen. Jeg viser kortene mine til alle og lurer på hva jeg skal gjøre. Etter mye tenking ser jeg han. River kortet viser en 6'er og jeg vinner.

 

Siste hånden har jeg A-Q og kortene er Q-Q-5-8-2, sidemannen har Q-10 og er sikker på å vinne. Men jeg vinner denne potten og med High Card.

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har spilt nå igrunn..

 

Gleder meg til studentcruise til Danmark i slutten av oktober, der er det visst turnering for de som vil med skikkelige bord, dealers, osv. Ladbrokes skal visst ha egen pokerstand også, samt at de har med noen folk som dem sponser som skal spille.. :)

Lenke til kommentar

Nesten glemt tråden gitt.

 

Vi arrangerte en turnering i dag, to fem-mannsbord, 200,- buy-in uten rebuy. To beste gikk til finalebordet. Tenkte jeg skulle spille tight, men fikk ikke en drit hele kvelden. Shait.

 

Edit: RIVER [board cards AC,AH,5D,7C,5C ]

 

SHOWDOWN

Spacebobby shows [ 10S,5S ] (Meg)

vikbz shows [ AD,KS ]

vikbz wins $2,478.

 

:mad:

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Regner med at to eller flere slår seg sammen, f.eks i turneringer der det er 1. og 2. premie. Med avtalt plan kan de by ut de andre, slik at de sitter igjen og er kanskje sikret et par penger i pluss.

 

Edit: Bare lurer på en ting. Dere får pocket 9hQh. Hva gjør dere om floppen sier f.eks 7hAs2s?

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Spilte holdem for andre gang i går, med 5 andre kamerater.. Tapte så det suste sist, alle de andre hadde "allianser" i går, om å dele potten, mens jeg satt aleine :p

 

Det endte typisk nok med at jeg vant 150 spenn :D

Jeg fordrar ikke mennesker som driver med allianser når de spiller poker. Synes det er så utrolig kjipt å spille når det er sånn. Men så er jo jeg den som ryker veldig fort ut også da.. går alltid all in på dårlige kort og lar det stå til. :p

Lenke til kommentar
Edit: Bare lurer på en ting. Dere får pocket 9hQh. Hva gjør dere om floppen sier f.eks 7hAs2s?

Kommer an på min chipsbeholdning, hvor mange som er med, samt hva de før meg gjør.

 

Om det er mye raise og jeg ikke har all verden, blir det fold. Skal mye til på at jeg blir med på den der..

 

Tapte 150 spenn tidligere idag. 200 spenn i tap på turnering, så 50 spenn i pluss på limit cash-game..

Lenke til kommentar
Regner med at to eller flere slår seg sammen, f.eks i turneringer der det er 1. og 2. premie. Med avtalt plan kan de by ut de andre, slik at de sitter igjen og er kanskje sikret et par penger i pluss.

 

Edit: Bare lurer på en ting. Dere får pocket 9hQh. Hva gjør dere om floppen sier f.eks 7hAs2s?

Klar fold uansett, har jo ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...