Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg det er helt greit å slippe å spille mot 13-14-åringer... Ikke det at det ikke finnes flinke 13-åringer, men er vel et flertall av dem som ville spilt som noen anus (Noe jeg ofte syns kan ødelegge en del for gleden ved selve spillet).

 

Moralsk sett er det også helt riktig med 18-årsgrense

 

Edit: Jeg fikk en helt allright flop i PokerNM i dag :D Jeg vant rundt $6000 dollar på den hånda:

post-63-1126886090_thumb.jpg

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hørte noen rykter om at REMA selger et relvativt bra sjetongsett (i koffert, med diverse buttons og to kortstokker) til 170,-. Stemmer dette?

 

Update: Var en tur på et REMA Stormarked nå, (Ulsrud, for de lokalkjente), og kjøpte et «300x Poker Sæt» til 180 kroner. Settet bestod av koffert, tre hundre 11,5 grams sjetonger, dealer-, small blind- og big blind-button, to kortstokker og fem terninger. Virker som et greit kjøp IMO.

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar
Hørte noen rykter om at REMA selger et relvativt bra sjetongsett (i koffert, med diverse buttons og to kortstokker) til 170,-. Stemmer dette?

 

Update: Var en tur på et REMA Stormarked nå, (Ulsrud, for de lokalkjente), og kjøpte et «300x Poker Sæt» til 180 kroner. Settet bestod av koffert, tre hundre 11,5 grams sjetonger, dealer-, small blind- og big blind-button, to kortstokker og fem terninger. Virker som et greit kjøp IMO.

Hørtes jo ut som en bra deal - ser det ålreit ut, eller bærer det preg av butikken det kom fra?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Hørtes jo ut som en bra deal - ser det ålreit ut, eller bærer det preg av butikken det kom fra?

Jeg synes det ser bra ut, jeg. Enkelte sjetonger kunne nok vært jevnere, men totalt fremstår det som et sett vel verdt 180 kroner.

 

I går gikk kastet jeg drittkort før floppen, og gikk glipp av et hus. Ellers tapte jeg «en formue» på en semibløff mot en jente som knapt kunne reglene - jeg hadde ess og 4, hun tok meg med ess og 5. Men totalt sett gikk det ok, hadde i en periode 60 i tap, men endte kvelden på minus 7. (Vi spiller om store summer, ja. ;))

Endret av Slettet+891234
Lenke til kommentar

Grøss! For en helsvart pokerdag dette har vært :(

Først svir jeg av 3 dollar etter århundrets dritthender. Tror ikke jeg fikk en eneste knekt eller bedre på 6 runder. Så svir jeg av 7 dollar på enda flere dritthender. Så ender jeg på sånn ca. siste plass i dagens $500 freeroll, før kvelden av sluttes med deltagelse i holdempoker.com's $5000 jubileumsturnering - som ender i en meget fin hånd med tre knekter, men som selvsagt blir slått av en fyr med en bedre kicker.

 

ARGH! :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Fett nok. Men jeg må til Ulsrud om jeg skal ha et, eller? De selger det ikke på den ved skolen?

Jeg sjekket på Lambertseter, men der hadde de ikke hørt om det.

 

floppen ;)

Oops. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...