Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg advarer herved alle mot å bruke Expekt, noe mer ustabilt skal en lete lenge etter! Ikke det at jeg har prøvd så mange andre og kan sammenligne, men det er så utrolig surt og ha penger i spill for så å dette ut!!

 

Drittside!

 

Edit: Som skal ha litt ros for å ha betalt tilbake det jeg tapte.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Apropos WSOP.. Har sett en god del episoder av det, og etter å ha sett NM i poker på TV Norge nå nettopp må jeg si meg skuffet... De gjør utrolig lite ut av det, syntes knapt det var spennende - Savner halvtørre vittigheter fra kommentatorduo (hvorfor er det bare én? Og hvorfor sier han "stritedrag"?), og artige innslag som "the nuts", "hold'em or fold'em" og "the best hand i ever played" - synes også spillerne i WSOP lager litt mer show, men de er jo på en måte kjendiser der og vant til å lage litt liv, så ikke noe disrespect til nordmennene egentlig, det gjør bare WSOP mer gøy å se på..

 

 

er vel litt "bortskjemt", men... :p

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Apropos WSOP.. Har sett en god del episoder av det, og etter å ha sett NM i poker på TV Norge nå nettopp må jeg si meg skuffet... De gjør utrolig lite ut av det, syntes knapt det var spennende - Savner halvtørre vittigheter fra kommentatorduo (hvorfor er det bare én? Og hvorfor sier han "stritedrag"?), og artige innslag som "the nuts", "hold'em or fold'em" og "the best hand i ever played" - synes også spillerne i WSOP lager litt mer show, men de er jo på en måte kjendiser der og vant til å lage litt liv, så ikke noe disrespect til nordmennene egentlig, det gjør bare WSOP mer gøy å se på..

 

 

er vel litt "bortskjemt", men... :p

5145665[/snapback]

 

Så sant, så sant! Det er vel ikke helt blitt det "store" i Norge enda. Selv om poker har tatt seg opp de siste par årene :D Jeg for min del har lagt pokern på "is" inntil videre :roll:

Lenke til kommentar
WSOP er en meget bra pokerproduksjon ja! Kommentatorene er så engasjerte at det nesten renner over :)

5147396[/snapback]

 

"AND IT'S AN EIGHT! FOSSILMAN WINS THE HAND WITH A PAIR OF EIGHTS!!"

:D

 

 

 

Men en liten warning: Det er en dødssynd å røpe hvem som vinner main event 2005! Gleder meg til final table-episodene kommer til uka!

5147396[/snapback]

 

The Mouth vinner!

 

 

 

(Nei, seriøst, aner ikke, og jeg er like spent som deg og helt enig. Om noen røper noe henger vi dem ved daggry. Om noen vil vite det kan de gå et annet sted.)

Lenke til kommentar
Og funker det opplegget med å sette inn $200 og bruke bonuskode så du får $200 til, og så ta ut $200 med en gang?

5149763[/snapback]

Tipper du må "spille deg fortjent" til de ekstra $200. Slik er det i hvert fall på holdempoker.com. Der tjener du player point eller hva det nå heter, og når du har fått X antall playerpoints får du bonusen overført til spillerkontoen. Du vil sansynligvis også måtte tjene disse poengene innen 60 dager elns, og må regne med å spille rimelig mye for å komme i nærheten av å tjene nok player points.

 

 

Fikk en $10 bonus ved mitt første deposit, og ca. 100 hender senere hadde jeg tjent nesten 1 av de 60 player points'ene jeg trengte :p

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Genialt, en i klassen tapte 355kr på EN runde i storefri i dag. Begge var inne med 155kr hvor han ene sa 200kr som en sjuk bløff og ble sett av en som hadde også hadde highcard ess men hadde høyere kicker. Tre tunge timer etter storefri for han ja :)

5154364[/snapback]

 

Skills å calle 200 spenn med ingenting, da?

 

edit: imo er det idiotisk å by så mye med absolutt ingenting også.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...