Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hihi.

 

Men er det ikke mulig å jukse ved å lage flere kontoer, tape med vilje, osv?

Tja, usikker på hvilke rutiner som er laget på dette området her.

 

De fleste spillsider har vel IP-block når det er ekte penger involvert vertfall..

 

Men det er sikkert mulig å lure systemet. Litt kjedelig om du vinner 500.000 og noen finner utav det.. :p

Lenke til kommentar

ARGH!

 

Prøver å blakke meg på pokernm-siden (gjorde en feil under registrering, som ikke kan endres, så jeg tenkte å registrere en ny konto og la den eksisterende dø hen). Begynte prosjekt-0$ med 1900$ på kontoen, etter MYE vannvittig spill og all-in på kort ala 7-2 off-suit, sitter jeg nå med over 14000 på kontoen :(

 

EDIT: 17800! FFS!

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Og hvem har brukt Medrakil som pokernavn!?  :angry:

Hehe, fant ut at det er linka mot et eller annet annet (muligens holdempoker.com?), så det er en del kallenavn som vil bli oppfattet som opptatt.

Tenkte akkurat på det samme - men klarte ikke å gå inn på samme bord med holdempoker-kontoen og pokernm-kontoen.. Bordene het ikke det samme (men klienten er jo klin lik, og jeg har bare konto på holdempoker og expekt (og expekt bruker et program) - men det er kanskje fordi at man ikke skal kunne "vinne over" alle pengene sine fra f.eks. en holdempoker-konto..

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

James Bond og Anton Duck sitter ved bordet. Hvilke andre åtte spillere settere dere rundt, slik at de to første ikke vinner?

 

Mitt forslag er som følger:

  • Phil Ivey
  • Chris Ferguson
  • Howard Lederer
  • Chip Jett
  • Han unge canadieren
  • Han sprø japsen med runde solbriller
  • Han som likner på han i Seinfeld (elns), som ikke har vunnet noe
  • Meg selv

Lenke til kommentar
James Bond og Anton Duck sitter ved bordet. Hvilke andre åtte spillere settere dere rundt, slik at de to første ikke vinner?

- Daniel Negreanu

- Chris "Jesus" Ferguson

- Doyle Brunson (Pisk på pungen til sosohal for ikke å ta med Gudfaren!)

- Phil Ivey

- Gus Hansen

- Howard Lederer

- T J Cloutier

- Phil Hellmuth (Ufordragelig, men god)

 

Det er nok mine 8!

 

Hørte forresten et bra navn på pocketcards Konge og knekt off-suite:

Bachelors' hand (Jack-king-off) :D

 

Edit: Jeg satt på et bord i pokerNM nå og gikk fra $700 til over $18.000 på en time :D

Men det telles ikke med før 18. sept eller? Kjedelig hvis det ikke tells, for nå ligger jeg på plass 35 på topp50-lista...

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...