Gå til innhold

Demo av Fahrenheit (Multi)


Anbefalte innlegg

Noen andre som har satt seg ned ved kafé bordet, og sett den kaffe koppen og hørte hva han sa da? genialt! og under bordet er det noe hvit noe. Klarer ikke å gjøre noe med det! Og er sikker ute av betydning, men først trodde jeg det var et brev eller noe som var mistet før jeg gikk inn på do

Ja, han seier at han ikkje liker kaffe.

... Etterfulgt av "Var jeg med noen?".

Joda, jeg er en gamer som tar meg god tid når jeg spiller. Legger merke til det meste og prøver det så ut (det er slik man egentlig MÅ være når man spiller eventyr-/pek & klikk-spill, ellers ender det opp med at man sitter fast en plass ;) ).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer på hvordan spillet blir andeledes utover historien hvis man bare vasker hendene og løper ut, eller om man vasker alt og gjør alt pent og rolig.

Får håpe det er slik at det faktisk har en langsiktig innvirkning hva man gjør. Her i demoen kan man jo ikke se så mange konsekvenser, bortsett fra det naturlige om man ikke vasker vekk blod fra armene osv.. I demoen føler jeg mer at det bare er mye man kan gjøre på veien til taxi/tog, og at man ender opp samme sted ca. uansett hva man gjør.

Lenke til kommentar

Arehei, om du går bortover veiene, vil du komme til å stoppe, og høre at fyren sier "home is too far away for me to walk" elns, så da er det egentlig logisk at uansett om han bruker taxi eller undergrunn, så ender sikkert fyren opp hjemme.

 

Tror ikke spillet har SÅ mange muligheter (dog det antallet muligheter som er nå er absolutt tilstrekkelig). :)

Lenke til kommentar
[iC' date=28/07/2005 : 16:05] ..

Ja, jeg vet det. Poenget mitt er mer at jeg håper ting man gjør får langsiktige ettervirkninger. I denne demoen er det klart at man skal hjem og har to alternativer. Uansett om man snakker med de i kafeen, flytter liket osv., man ender opp hjemme. Det jeg håper er at ting man gjør endrer spillet, og ikke bare akkurat det kapitlet i spillet man er i.

 

Ble kanskje dårlig forklart, men det får så være :)

Lenke til kommentar

Skjønner absolutt hva du mener.

Slik lovet EA at MoH:PA skulle være. "Spillet kommer aldi til å være helt likt". BULLSHIT! Ooh! Man kan skyte ei eksposiv tønne eller la være, kjempebra!

 

Mange spillutviklere lover alltid slike ting (Valve lovet også dette for HL2, til en viss grad).

 

Håper bare at Fahrenheit-utviklerne lyver for oss da. La oss håpe at Fahrenheit blir kjempevariert.

I såfall blir det en av de første spillene som er det. :)

Lenke til kommentar

De har da sagt selv at historien vil fungere som en strikk - man kan tøye den og endre den, men resultatet vil til slutt bli det samme. Det kommer helt sikkert til å bestå av flere situasjoner som er det samme uansett hva en har valgt på forhånd. Noe annet ville vært vanskelig rent designmessig og historiemessig.

Lenke til kommentar

Det med historien, vil tru at den vil være veldig fleksibel. Man skal jo kunne avslutte spillet på mange måter, så kanskje er det ikkje en fasit på korleis man runder det.

 

Gleder meg og til det med characters, man skal kunne spille både tyv og politi i fullversionen, kan bli spennende.

Lenke til kommentar

Ja når du sier det, Mushi, så synes jeg å huske at jeg har lest at man kunne spillemed flere (enten på Gamer eller i PCGW).

 

Lurer på om man som politimannen skal prøve å fange de som har drept noen. I såfall lurer jeg på om det er mulighet til å IKKE klare det (eller om man MÅ klare det for å fortsette, slik som i alle andre spill).

Hadde vært kult om man ikke fikk tak i en som man hadde lyst til å få tak i, så hadde historie endret seg. :)

Lenke til kommentar

har lurt på en ting, på slutten av demoen ser vi en bums som reiser seg opp og går, kva skal det bety? Er sikkert noke seinare i spillet, kanskje han har en viktig rolle i spillet? Har Uansett luirt på kven dette kunne være. Man kan jo gå bort å snakke med han og.

Lenke til kommentar

Fått testet demoen, virker meget bra og likte hvordan de lot deg kontrollere han fyren. Dette er et spill jeg virkelig gleder meg til etter å ha prøvd demoen, om det er slik at historien kan forandres for hver gang, og man får en helt forskjellig opplevelse, da blir det skikkelig bra.

Lenke til kommentar
[iC' date=29/07/2005 : 12:32] Han er nok en av de apokalypse-folka som står bak alle disse "unfortunate events".

 

Muligens han som får deg til å drepe.

Han er iallefall en slemming (99,99999% sikkert).

Er han ikke en slemming er han en engel eller noe sånn som er det absolutt motsatte (slik at vi skal TRO han er en slemming).

kan det ikke hende at han er et vitne som får politiet til å lete etter deg?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...