Gå til innhold

Demo av Fahrenheit (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lastet ned demoen for en drøy time siden, og jeg har spilt den siden. Ble først skuffet over kameraføringen, men det var en smal sak å venne seg til.

 

Denne demoen overrasket meg virkelig positivt, da jeg egentlig regnet med at Fahrenheit kom til å være et helt vanlig FPS. Okay, skyt meg, men jeg har vært en smule lei alt som heter actionspill/FPS det siste året.

 

Nå ser det ut som jeg kanskje må handle inn Fahrenheit. Ikke vet jeg.

 

*skrur på demoen igjen for å prøve å finne enda flere slutter*

Lenke til kommentar
Lastet ned demoen for en drøy time siden, og jeg har spilt den siden. Ble først skuffet over kameraføringen, men det var en smal sak å venne seg til.

 

Denne demoen overrasket meg virkelig positivt, da jeg egentlig regnet med at Fahrenheit kom til å være et helt vanlig FPS. Okay, skyt meg, men jeg har vært en smule lei alt som heter actionspill/FPS det siste året.

 

Nå ser det ut som jeg kanskje må handle inn Fahrenheit. Ikke vet jeg.

 

*skrur på demoen igjen for å prøve å finne enda flere slutter*

FPS? Fahrenheit er jo det spilelt som i teorien skal vekke opp pek&klikk-adventure sjangeren. :)

Lenke til kommentar

*** Spoilere!! ***

 

 

 

Okei, det var 2 forskjellige slutter i demoen. Man kan ta taxi hjem eller t-banen. Ikke store forskjellen i demoen, men jeg ser for meg at det kan ha noe å si i fullversjonen. Han kommer jo tross alt fortere hjem hvis han tar taxi, kanskje han møter noen der eller noe sånt. Så sånn sett har det jo et kjempepotensiale til å bli forskjellig hver gang man spiller det. Og jeg håper det blir sånn, ellers blir jeg kjempeskuffa!

 

Jeg likte kontrollerene godt når jeg fant ut hvordan det funka. Ikke mer å si på det egentlig.

 

Dette har potensiale til å bli et skikkelig fett spill :thumbup:

Lenke til kommentar
[iC' date=07/08/2005 : 19:51]
Lastet ned demoen for en drøy time siden, og jeg har spilt den siden. Ble først skuffet over kameraføringen, men det var en smal sak å venne seg til.

 

Denne demoen overrasket meg virkelig positivt, da jeg egentlig regnet med at Fahrenheit kom til å være et helt vanlig FPS. Okay, skyt meg, men jeg har vært en smule lei alt som heter actionspill/FPS det siste året.

 

Nå ser det ut som jeg kanskje må handle inn Fahrenheit. Ikke vet jeg.

 

*skrur på demoen igjen for å prøve å finne enda flere slutter*

FPS? Fahrenheit er jo det spilelt som i teorien skal vekke opp pek&klikk-adventure sjangeren. :)

Ja, jeg fant fort ut at det ikke var et FPS, og at det var et høyst brukbart spill. Spennende med noe nytt, og jeg har vel aldri vært noe fan av pek og klikk før nå.

 

Var det i September spillet skulle slippes?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...