Gå til innhold

Telenor kampanje K700i ?


Anbefalte innlegg

Du får koden gratis, men det er vel ca. 7 virkedagers levering på SE kodene...

Jepp fikk svar nå:)

 

Hei,

Takk for henvendelsen!

 

Vi har mottatt din henvendelse om Tjenesteleverandørlåskode.

 

Du vil få koden når vi har behandlet saken. Dette kan ta ca 7 virkedager og vi sender deg koden straks vi har tilgang til denne.

 

Vi benytter anledningen til å informere om at du også kan finne svar på mange av dine spørsmål på http://telenormobil.no/kundeservice

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du får koden gratis, men det er vel ca. 7 virkedagers levering på SE kodene...

Jepp fikk svar nå:)

 

Hei,

Takk for henvendelsen!

 

Vi har mottatt din henvendelse om Tjenesteleverandørlåskode.

 

Du vil få koden når vi har behandlet saken. Dette kan ta ca 7 virkedager og vi sender deg koden straks vi har tilgang til denne.

 

Vi benytter anledningen til å informere om at du også kan finne svar på mange av dine spørsmål på http://telenormobil.no/kundeservice

 

Da ser det ut til at det stemmer, nemlig at man får låsekoden gratis ved 12mnd binding! Har selv sendt avgårde IMEI-nummeret på K700i'en jeg mottok fra Best-Buy i dag, og satser på å få koden i slutten av neste uke..

Lenke til kommentar

kan bekrefte at koden er GRATIS når den er kjøpt med abb. med binding.

 

Ringte netopp og snakka med telenor :-)

 

entry menyen var det "ikke mulig" å få fjerna, men det får no man fiksa hvis man vil :-)

 

då er det bare å betale 49 kr/mnd og hive i et mobyson kort o.l :-)

Lenke til kommentar

Da var jeg ned og plukket opp min mobil på expert, de hadde inne :)

Det stod oppgitt ladningstid på 4t, men har vært snakk om at ting bør lades opp ca 2 døgn, så tar ingen sjangser. Dessuten Jeg overførte nr fra chess til Telenor, og det vil ta 10 dager før det blir aktivert.

Siden jeg vil overøre nr fra mitt gamle sim (fikk nytt sim selv om jeg skal ha nr overført :dontgetit:), har jeg gjort som dere, sendt mail med "IMEI" kode etter opplåsning. Kunne da fortsatt brukt Chess-ring-kontant, men fri20 er et såpass bra abn. at det jeg ikke ville tjene mye på det.

Fornøyd :D

 

Ellers så har jeg hørt noe snakk om at en kan sufe må bærbar via. mobilen. Hvordan går det til, og hvordan setter jeg det opp? Erfaringer?

Lenke til kommentar
Har her tatt meg til å quote swanky sitt innlegg fra "  Hvilken av de store operatørene er best? "-tråden man kan finne under " Operatører og tjenester"-kategorien her på forumet.. der blir det nemlig diskutert en del rundt K700i med Fri20-tilbudet..

swanky? *mumle* Aldri kreditt for det man gjør... ;)

 

Det er forøvrig hyggelig å se at Telenor nå har såpass orden i rutinene sine at alle later til å få samme positive svar på forspørsel om å få utdelt låsekoden nå. Tidligere (for et drøyt halvår siden elns. når de endret praksis) var det litt 'hit and miss' avhengig av hvem som svarte på henvendelsen med hva de sa.

 

Synes nesten det er greit at de ikke akkurat er flinke til å informere om denne muligheten også. Hvis alt for mange låser opp telefonen og lar Fri 20 kortet ligge ubrukt i et år vil tilbud som dette forsvinne. Opplyste forbrukere bør få ha noen fordeler.

Lenke til kommentar
men fri20 er et såpass bra abn. at det jeg ikke ville tjene mye på det.

Fornøyd :D

 

bra abb??

 

har du sjekka ringe prisene?

 

Spesifikasjoner Telenor Mobil Fri20

 

 

Månedsavgift 49,-

Startpris 0,59

Minuttpris til eget mobilnett 1,79

Minuttpris til andre mobilnett 2,34

Minuttpris til fastnett 1,79

SMS 0,69

MMS 2,50

 

 

Spesifikasjoner mobyson:

 

mnd. avg. 0 (påfylling på nett)

 

Til fastnett/mobil/telefonsvarer (kr/minutt) 0,79

 

Oppstart (kr/samtale) 0,59

 

SMS (kr/melding) 0,40

 

MMS (kr/melding) 1,98

 

Spes. Chess knock out:

 

mnd pris 0

 

samtaler: 59 øre/min

oppstart 0.69

sms 0,59

mms 1,99

 

 

synst ikke fri20 er noe bra abb akkurat......

 

men hvis du kun ringer 20 min pr mnd og nesten ikke sender sms/mms.. så er det sikkert greit :)

Lenke til kommentar
Kva vist eg får problem med mobil(garanti)? kan den då leverast til nærmaste expert forretning eller må den sendast til best-buy?

 

Det er vell ikkje mulig å ha 1tlf.nr på 2 simkort, slik at eg har det samme tlf nr på fri 20 abb og f.eks chess knock- out? betale for begge men berre ha eit nr liksom! :p

Bare du har garanti med til expertbutikken, vil det ikke være noe problem å sende den om dem ;) Hva som går raskest vet jeg rett og slett ikke...

 

Angående samme nr. som fri20 på chess knock-out vil ikke dette gå uten at du bryter bindingsavtalen med telenor, og du vil vel dermed få et slikt gebyr :)

Lenke til kommentar
Da har jeg motatt koden, fikk den i mail idag.

Fulgte med i en wordfil.

Stod ingenting om gebyr eller noe.

Forresten, er den koden unik?

dvs. vil den funke på min utgave? Kunne du lagt den ut på forumet kanskje.

mitt sim-kort blir ikke "aktivert" før i morgen, og etter hva jeg min resonsmail lød, så måtte abn. først være 100% etablert før jeg kunne få den.

Tengte jeg skulle sende ny mail i morgen, men det kommer med ytterligere venting før respons.

 

Så om det hadde vært mulig for deg å legge den ut, så hadde det vært veldig hyggelig.

(Min onde baktanke er å overføre tlf. listen fra gamle sim.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...