Gå til innhold

Telenor kampanje K700i ?


Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha sett en reklame kampanje vedr K700i på tv. Det er telnormobil som har denne. Har prøvd å lete etter denne på Telenormobil sine sider, men fant svært lite. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne mobilen til kampanje prisen? Jeg er ikke helt sikker men totalprisen var på ca 600,-

 

Er det evt andre som kan annbefale en tlf til ca 1000,- (totalpris), må ikke være telenor.

 

Takker på forhånd for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisan!

 

Jeg er på jakt etter den samme telefonen som deg, men jeg vil ha den med djuice magnum abb. siden jeg har det fra før.

 

Jeg ringte til Expert (i Fredrikstad) senest igår, og de sa at de ville ha den på lager førstkommende fredag eller senest mandag.

 

Fikk også beskjed om at jeg da kunne få kjøpt K700i til kr. 1- med djuice magnum, men dette må jeg sjekke en gang til (detter er jo nesten for godt til å være sant).

 

Håper at dette kan være til hjelp.

 

Lenemor

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bestilte den k700i for 1 kr med fri 20 fra best-buy.com (er jo en del a expert)

Fikk den etter 3 dager.

 

Deuz:

Tlf koster 1 kr, d er gratis etablering til 31 oktober 2005.

mnd avgiften er 49 kr dvs etter 12 mnd ca 600 kr i faste avgifter.

Sier du opp må du betale 1400 kr, minus 100 kr pr mnd som går

Lenke til kommentar
Jeg har enda ikke fått denne telefonen, så jeg lurer på om jeg noensinne kommer til å få denne... Er dette bare luereri fra expert/telenor sin side for å lokke til seg flere kunder til butikken?

Neida, det er "ekte", men vanskelig å få fatt i flere, Expert sentralt har bestilt 5.000 stk. med Telenor, men Sony Ericsson greier ikke levere nok telefoner; kanskje ikke så rart når min butikk alene solgte ca. 100 telefoner på 5-7 dager?

Lenke til kommentar

Bestilte en K700i med Fri20 til 1-, + 95 -, i frakt hos BestBuy klokken 10 i dag tidlig, og den er allerede innlevert hos postkontoret. Skal ha den liggende fast i bilen sammenkoblet med TomTom Go 500-gps'en min som har innebygd bluetooth-handsfree, og jeg er meget fornøyd med å betale såpass lite totalt for den.

 

Skal ringe til Telenor og få låsekoden, for så å stappe inn tvillingsim'et i den som tilhører mitt nye SmartTalk-abbonement fra Netcom. Tenkte så å si opp abbonementet og betale de 600-, i straffegebyr, eller eventuelt betale på abbonementet i ett år og bruke det til å ringe 20 minutter hver måned, for å utnytte tilbudet maksimalt :thumbup:

 

En liten ting, lenge siden sist jeg bruke K700i, hvor bra er dekning på den med nyeste firmwaren, for da jeg hadde den var den helt ok med første firmware-versjonen.. noen som vet, sammenlignet med eksempelvis K750i eller andre telefoner?

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår, men man ikke da betale et straffegebyr for å bryte ut av fri20 avtalen?

 

Total pris:

 

+ 1,- Telefon

+ 95,- frakt

+ 600,- Låse opp telefonen

+ Gebyr for å ikke betale 588,- (49,- X 12mnd)

 

 

adilr17: Takk for linken. Telefonen er nå bestilt og betalt (for andre gang)

Endret av JamesATaber
Lenke til kommentar
Mulig jeg misforstår, men man ikke da betale et straffegebyr for å bryte ut av fri20 avtalen?

 

Total pris:

 

+ 1,- Telefon

+ 95,- frakt

+ 600,- Låse opp telefonen

+ Gebyr for å ikke betale 588,- (49,- X 12mnd)

 

Låsekoden får du gratis så lenge telefonen er kjøpt med 12mnd binding til et Telenor-abbonement, men bryter du så bindingsavtalen må du ut med 600 kr for ikke å ha Fri20 i 12 mnd..

 

Regnestykket blir da:

1,- K700i

95-, Frakt

600,- for å bryte 12mnd bindingstid

0-, Låsekode

 

Totalpris: 696,-

 

Hvis du velger å beholde Fri20-abbonementet blir det 49-, pr.mnd x 12 mnd, totalpris blir da 684-, og du kan ringe 20 minutter "gratis" hver måned.. ellers kan ditt vanlige abbonement ligge i telefonen resten av månenden, hvis du ikke føler for å bruke Fri20 pga ringeprisene!

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Mulig jeg misforstår, men man ikke da betale et straffegebyr for å bryte ut av fri20 avtalen?

 

Total pris:

 

+ 1,- Telefon

+ 95,- frakt

+ 600,- Låse opp telefonen

+ Gebyr for å ikke betale 588,- (49,- X 12mnd)

 

Låsekoden får du gratis så lenge telefonen er kjøpt med 12mnd binding til et Telenor-abbonement, men bryter du så bindingsavtalen må du ut med 600 kr for ikke å ha Fri20 i 12 mnd..

 

Regnestykket blir da:

1,- K700i

95-, Frakt

600,- for å bryte 12mnd bindingstid

0-, Låsekode

 

Totalpris: 696,-

 

Hvis du velger å beholde Fri20-abbonementet blir det 49-, pr.mnd x 12 mnd, totalpris blir da 684-, og du kan ringe 20 minutter "gratis" hver måned.. ellers kan ditt vanlige abbonement ligge i telefonen resten av månenden, hvis du ikke føler for å bruke Fri20 pga ringeprisene!

Hmmmm...er du sikker på at du ikke tar feil her nå da...

Er rimelig sikker på at gebyret for å bryte kontrakten er 1400,- med 100 kroners fratrekk for hver mnd. du har abonnementet....

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...