Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mening? Ja, hvem ellers? :p

 

Da er det vel ikke så lurt å presentere det som en universell sannhet.

 

Ærlig talt. Det var da rimelig åpenbart at han skrev sin mening.

 

Om jeg skriver at "Nightwish suger" så forstår da folk at det er min mening. Folk som ikke forstår det er særs dumme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk Sex Raptor, kunne ikke vært mer enig! :) Det må være mulig å ha sterke meninger, enten de er positive eller negative. Jeg mener altså at Kubo Tite har skutt seg selv i foten med Bleach, ved å tynne ut noe som faktisk hadde kraft i seg fra første stund.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Z54t5hG1MNo

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=vh1gvf3LX1U

 

 

Har folk helt glemt hvor kanonbra disse kampene faktisk var? Den auraen som kapteinene hadde var rett og slett legendariske. Nå er de trivielle i forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Selvsagt skal du få ha egne meninger, men når man framstiller sin mening som en universell sannhet vil alltid noen oppfatte deg som barnslig og arrogant. Jeg ville bare gi deg et tips, men det blir jo kastet til side med tilnærmet fiendlighet. :)

 

Jeg må si jeg er enig i at kampene har blitt mindre episke med tiden, ja. Men jeg synes likevel at denne arcen med Tsukishima er spennende.

 

Folk ser fremdeles på Bleach? Denne arcen i mangaen er fullstendig nyttesløs og tilfeldig. Jeg har sagt det før og sier det igjen. Bleach burde ha blitt avsluttet med et brak, en full konfrontasjon mellom Soul Society og hollows. Ikke noe hueco mundo tull, vaizards og all den dritten. Det har bare ødelagt kvaliteten den første sesongen hadde å by på.

 

Selvsagt ser folk på bleach fremdeles. Du er jo ganske aktiv på denne delen av forumet, så du må vel ha vært blind for å ikke se det?

Dessuten tar du feil. Bleach burde heller fortsatt slik som det gjorde. Hueco Mundo var skikkelig bra etter min mening. Og vaizards var et bra element å putte inn i serien. Det bare forbedret alt som den første sesongen hadde å by på!

Endret av Dohvakiin
Lenke til kommentar

Min mening? Ja, hvem ellers? :p

 

Da er det vel ikke så lurt å presentere det som en universell sannhet.

 

Ærlig talt. Det var da rimelig åpenbart at han skrev sin mening.

 

Om jeg skriver at "Nightwish suger" så forstår da folk at det er min mening. Folk som ikke forstår det er særs dumme.

 

noe som alle vet er en helt gal oppfatning :p

Lenke til kommentar

Enig i at Kubo Tite har tulla til hele serien. Jeg kunne levd med om den slutta når Aizen døde, men nå er jeg bare dritlei.. Såvidt jeg orker lese den nye arcen (hoppa over den forrige), og det er kun fordi det er siste -- så det er liksom verdt det.

 

Aizen er da ikke død?

Lenke til kommentar

 

will end its run in TV Tokyo's 6:00 p.m. Tuesday timeslot on March 27

 

Sett at den ikke bare begynner å gå til en litt annen tid.

 

Niks, serien er ferdig, finito, kan også røpe at mangaen er på siste arc.

Men kan også være at det kommer en spin-off som shippuden eller fortsettelse på mangaen :)

Endret av Jaukim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Skjønte ikke en dritt av slutten på denne arcen her. Var poenget at Ginjo var blitt overlatt til seg selv av Soul Society, og ville ha hevn? For å få hevn gjorde han sånn at Ichigo fikk kreftene sine tilbake, for så å manipulere Ichigo til å bli med ham? Men for å gjøre det ekstra spennende lot han Tsukishima kutte ham og resten av Xcution med sverdet sånn at alle skulle tro at Tsukishima var en bad guy? Men så faila hele denne latterlige planen totalt...

Trodde faktisk at denne arcen skulle bli bedre. Det er jo mange løse tråder, f.eks. Szayelaporro da han kom til "helvete", det at Renji sa at han hadde øvd seg for å slå Aizen i 17 måneder, osv.

Trodde det skulle stå mer på agendaen til Ginjo og Xcution. Føler meg bare snytt nå. Det var spennende, men hadde ikke giddi å se på alt det her hvis jeg visste det skulle bli så lite kjøtt på arcen.

 

Lenke til kommentar

 

 

Ginjo ble en Substitute Shinigami, men skjønte etterhvert at The Combat Pass ikke var et bevis for hans jobb, men heller en ting for å overvåke han.

Da han skjønte det. forlat han dem og forsvant.

 

Mens han var en Shinigami, så traff han Tsukishima, som hadde blitt etterlatt til seg selv. Han tok da han inn, og ble som en far for han/beskyttet han. Han traff også de andre Fullbringerne underveis (etter han hadde forlatt Soul Society), og han reddet de (alle hadde blitt etterlatt/var alene).

 

Alle var med på planen fra begynnelsen. De hadde tenkt til å lure Ichigo med dem, vekke kreftene hans, for å så stjele de. For at det skulle skje fort og uten å bli tatt, så stakk han dem med sverdet for å forandre minnene dems. De gjorde at de ble mot Tsukishima, og med Ichigo, slik at Ichigo stolte på dem og kunne vekke opp kreftene sine.

 

Da tiden var inne, stakk han dem igjen med sverdet, slik at de husket alt/ble seg selv igjen (2. stikk/forandring av minnene bringer de originale tilbake). Deretter tok Ginjo kreftene til Ichigo, og fordelte de blant de andre.

 

Ginjo hadde ingen planer om å få Ichigo på sin side, men fortalte historien sin for å fortelle hvorfor han gjorde slik han gjorde (planen var jo å drepe han da han tok kreftene hans).

I det Ginjo døde, reflekterte han tilbake om rollene deres hadde blitt omvendt hvis Ichigo kom først, og ikke han.

 

De andre var med på planen til Ginjo, fordi de ville redde han slik han hadde reddet dem.

Og synet dems på verden var annerledes enn det til Soul Society, så de ville ta hevn på dem (samtalen mellom Rurika og Rukia).

 

Dette er bare slik jeg tolket det, så kan ikke si at dette er slik det er.

 

 

Endret av Fred7555
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...