Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Helt ok, men ligner litt for mye på zanpakuto arcen hvor alle slåss mot "seg selv" osv.

 

EDIT: Mener da fillerarcen som går NÅ. Har sett alle bleach episodene ellers, er utrolig mange dårlige fillere, men har ikke giddet å skippe noen episoder av den grunn.

Det er opp til deg selv hva du syns om dem : ]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Plukket opp igjen Bleach (og naruto) her om dagen. Men Bleach syns jeg har mistet enormt mye med årene :dontgetit: Ble lei filler kjøret her for noen år tilbake, og leste meg opp på mangaen online istedet. Knall saker! Så eg gledet meg til å endelig se dette i animen, men får å være ærlig så er det litt "meh" Eg er drit lei av å se Ichigo stå der ubrukelig i bakgrunnen og regelrett stønne, og kun pumpe ut noen navn i ny og ne.

 

Føler hele greie bare stopper opp :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Da nærmer filleren seg slutten (vertfall filler arc'en), med en verdig slutt! Men for å vere ærlig så er det den beste filler arc'en jeg har sett i noen anime. Noen av animasjonene er nesten faktisk bedre enn dem du finner i original storyen :( og det er en del flashy kamper med god kominasjon av musikk og animasjon, og storyen er heller ikke så aller verst.

Anbefaler (faktisk) å se filleren ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...