Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

bruker den runde greia til å bla nedover på nettet jeg!

Er du fornøyd med kjøpet sparks??

sålangt er jeg MEGET fornøyd! super-rask! knallgod skjerm, liker tastaturet og det er meget behagelig å skrive på! Fin størrelse og vekt! I tillegg er oppløsningen på skjermen PERFEKT! 10/10!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er vel ikke så mange som ligger å lurer og venter på at folk skal bestille en vare, og når varen har komt framm så stikker de til postkontoret og later som de er han som egentlig bestillte varen, for så å BETALE for pakken og stikke.

 

hva om han har betalt med visa på forhånd? og det bare er å hente pakken...?

Lenke til kommentar
er vel ikke så mange som ligger å lurer og venter på at folk skal bestille en vare, og når varen har komt framm så stikker de til postkontoret og later som de er han som egentlig bestillte varen, for så å BETALE for pakken og stikke.

 

hva om han har betalt med visa på forhånd? og det bare er å hente pakken...?

sant, men da hadde jeg brukt bedriftspakke, ekspress.. men det hadde ikke dere visst om da :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det anbefalt å lade batteriet første gangen? Kan jeg sette det i nå,  bruke det opp, og så lade det helt opp.. 8timer?

ja.... tror ikke batteriet trenger noen spesiel oppladning føtste gang... det gjorde ikke jeg iallefall.

det var på 95% når jeg tok det i bruk nå! så nå ligger jeg i senga :D

Lenke til kommentar
Hvordan er det anbefalt å lade batteriet første gangen? Kan jeg sette det i nå, bruke det opp, og så lade det helt opp.. 8timer?

Nå er det jo iBook jeg har, men jeg lada det ca. 6-7 timer første gang, og ladet det helt ut igjen, noe jeg har gjentatt de 4-5 første oppladningene (er foreløpig på 5. ladesyklus). Batteritiden er strålende, sitter på 4. time med wlan på batteri nå :)

Lenke til kommentar
Hvordan er det anbefalt å lade batteriet første gangen? Kan jeg sette det i nå,  bruke det opp, og så lade det helt opp.. 8timer?

Nå er det jo iBook jeg har, men jeg lada det ca. 6-7 timer første gang, og ladet det helt ut igjen, noe jeg har gjentatt de 4-5 første oppladningene (er foreløpig på 5. ladesyklus). Batteritiden er strålende, sitter på 4. time med wlan på batteri nå :)

Det du sier der står faktisk i instuksjonsmanualen som følger med 1557... at du BØR ladde opp å kjøra batteriet fullt ut de første gangene :yes:

Lenke til kommentar

Hmmm, hva med å legge ut linker til BIOS oppdateringer i første posten? Er det forskjellig BIOS på de forskjellige variantene av 1557 maskinene mon tro? (vi vil jo ikke flashe med feil BIOS!)

 

Tips og guide til varig batterilevetid kan jo også legges ut. (underklokke skjermkort OSV)

 

Link til alle drivere som trengs, altså, detaljerte linker. Det kan jo bli litt vansklig for noen å lete frem alle driverne + lete i forskjellige versjoner. Dette trengs visst det skal være en egen 1557 tråd, syns jeg. Da blir den bedre og brukervennlig!

 

Bare noe jeg tenkte på :)

 

Edit: Husk også at det finnes 1557 varianter med Radeon 9600 skjermkort. Men til skjermdriver så anbefales Omega driverne og ikke Aopen driverne. Kjekt å ha i første posten.

Endret av AMD-King
Lenke til kommentar

Jeg er en ganske ny lykkelig eier av en 1557k, kjøpt fra psdata. Har ikke fått testet den så mye enda, men så langt er jeg fornøyd. Enig i at dvd'en bråker litt, men hvor mye betyr det egentlig det? Sett i forhold til prisen,spesifikkasjonene osv så er jeg fornøyd! Las at det var en som brydde seg om det blå lyset der, men hvis sånne småting betyr noe (ihvertfall når det ikke er mer en 10000 K) da blir det bare dumt...

Men vi er kanskje alle forskjellige :roll:

 

Mener å huske at jeg bare fikk med 2 cder med drivere. Den ene var til wlan, og den andre var full av masse rare drivere. Titter på den nå, og driverne lå i mappa /XP2K/Touchpad/.

 

Jeg brukte cd'en som fulgte med. Det funka bra. Kan bestemme hva de forskjellige navigasjonstastene skal styre, ved å åpne programmet. Sitter ikke med pc'en nå, så husker ikke hva programmet heter...

Lenke til kommentar

Mange som har drept laptopene sine ved å ha de på dyna i senga :p

Jeg vil ikke anbefale å tette igjen bunn og sidene på den ihvertfall. Hvis jeg har den i senga så pleier jeg å hvile den mellom magen og knæra eller lignende, eller ta bort dyna og hvile den på magen bare (funker ikke med stor vom så den forsvinner inn i valkene ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...