Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Jeg får min Tundra 1557K på onsdag og gleder meg som en bikkje! Noen råd og tips?

Vel da har jeg tatt mitt valg etter en gooood deal med Netshop :p

 

*Netshop 1557 GLS

*1,7 Ghz Dothan

*Ati 9700 128mb

*80Hdd 5400 rpm Samsung Silent Seek

*512mb Kingston 333mhz ram

*8XAopen Double Layer DVD-RW Brenner

 

++Labtec Mini Optical mus for bærbar verdi 279,-

Inkl frakt og garanti for levering til posten idag

 

SUM= 10.000,- blank :thumbup: Dette må da være en god deal :whistle:

 

NB-sparks du får slenge inn et innlegg når maskinen din har havnet i fanget ditt :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har en 1557 fra netshop og her står det at den har er 3 usb2.0 porter, men hvor i all verden er den tredje? dette kan vel ikke stemme, jeg kan ikke ha oversett en usbport i 2 mnd...

 

(får ikke sett etter nå, derfor spør jeg her)

Den 3. er rett ved siden av de 2 som står over hverandre. Altså mellom de 2 usb portene og firewire porten. Ikke så veldig vanskelig å finne den om man tar en titt på baksiden :p

Lenke til kommentar

Eg har hatt 1557k noen veker no. Er førnøyd med batteriet og maskina i sin heilhet, men er ikkje fornøyd med skjermen og lyden..

Lyden er kjempe dårlig.. må bruke enten øretelefoner eller exsterne høyttalere.

Skjermen er heilt topp på vanlig surfing og kontor arbeid. Men vis ein skal se t.d film eller td mørke bilder så er den ikkje bra. Ein må ha den i absolutt rett posisjon for at det skal vere ok til film ect..

Ellers så er maskina rask og bra, kjøpte den hjå psdata på sommer tilbudet dei har.

oppgraderte ram'en til 1024mb.. til den prisen så er det ein bra kjøp synes eg. Vis ein ikkje skal bruke den til masse film..

 

Mvh

Einar

Lenke til kommentar
De kan f.eks. hente pakken din på postkontoret.

oi.. da har jeg lært leksa idag! takk for at dere sier ifra

Bare hyggelig. Det er skremmende enkelt å få ut pakker, noe jeg også la merke til forrige tirsdag da jeg hentet min iBook på posten. Legitimasjon? Hva? Hvor? :p

er vel ikke så mange som ligger å lurer og venter på at folk skal bestille en vare, og når varen har komt framm så stikker de til postkontoret og later som de er han som egentlig bestillte varen, for så å BETALE for pakken og stikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...