Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Siden det finnes en tråd for Dell X1, vil jeg lage en for oss 1557 brukere! Enten det er Netshop, Whitebox, en standard aopen eller Tundra :)

 

Forhandlere av 1557:

Mangler det en forhandler? Send meg PM eller nevn det i topic!

 

Om 1557:

1557 er en barebone-løsning fra Aopen, som gjør at forhandlere som PSData eller NetShop velger selv norsk tastatur, prosessor, grafikkort, harddisk o.l

 

Downloads:

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden det finnes en tråd for Dell X1, vil jeg lage en for oss 1557 brukere! Enten det er Netshop, Whitebox, en standard aopen eller Tundra :)

 

Jeg får min Tundra 1557K på onsdag og gleder meg som en bikkje! Noen råd og tips?

Tror du er litt sent ute da det finnes 44 sider med debatter om denne maskinen allerede...

Den begynner jo og bli gaaaaammelt nytt vet du, men lykke til alikevel :whistle:

url?

Lenke til kommentar
Skal dere lage en tråd før 1557-brukere bør dere ha en oppsumering med info og nyttig informasjon om maskinen, slik som f.eks vi har i Dell Inspiron 9300 - erfaringer-tråden. :)

Enig! Det gjør vi :D

 

Her er litt info om min ;P

 

Kollinummer: [fjernet av ponke]

 

Produkttype: SERVICEPAKKE

Vekt: 5,3 kg

Volum: 35,22 dm3 (43 x 39 x 21 cm3)

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

11.07.05 20.09 Innlevert postterminal 4606 KRISTIANSAND S

12.07.05 07.12 Registrert omlastingsterminal 0024 OSLO

Endret av sparks
Lenke til kommentar
De kan f.eks. hente pakken din på postkontoret.

oi.. da har jeg lært leksa idag! takk for at dere sier ifra

Bare hyggelig. Det er skremmende enkelt å få ut pakker, noe jeg også la merke til forrige tirsdag da jeg hentet min iBook på posten. Legitimasjon? Hva? Hvor? :p

Lenke til kommentar

har en 1557A (tror jeg), og er veldig godt fornøyd. Batteriet er som forventet (bedre enn min tidligere 500m). Skjermen har jeg heller ikke noe å utsette på. Bruker veldig mye min 17", men likevel fornøyd.

 

Verre med dvd-brenneren som er mer kresen enn de peneste damene en sen lørdagskveld.... Tips til dette problemet? (Brenneren, ikke damene) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...