Gå til innhold

Om jenter, pupper, sommer og sånn


Ni kon

Anbefalte innlegg

Enig med Øyvind. Jeg liker en håndfull framfor et par bløte fotballer hengende på brystet.

Store pupper har en tedens til å bli alt for bløte, og brystvortene blir ikke ordentlig stive. Når de er kjempestore, så blir det ikke noe spesielt fint og se på heller. Men det er jo en smaksak.

 

BTW. Jeg liker lårene/rumpa best. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pablo Francisco sier egentlig det meste. Nice body, ugly face sucks. "ahh, I'd really like some of that spaghetti, but it's got shit on it."

 

Eller noe i den duren. Poenget mitt er at jeg blir tiltrukket av et vakkert ansikt. Størrelsene på brystene/rompa er uviktig.

Lenke til kommentar

Selv blir eg betatt av både rompe, bryster eller ansikt. Liker egentlig bare hele kroppen om det er store bryster eller ikke. Søte jenter med store eller små er å foretrekke foran ultra babes syns nå eg. :shrug:

 

 

Når eg tenker over det så liker eg rett og slett kvinner. Om de er høye eller lave eller litt for tynne eller smålubne. I like women! :dribble:

Lenke til kommentar
Selv blir eg betatt av både rompe, bryster eller ansikt. Liker egentlig bare hele kroppen om det er store bryster eller ikke. Søte jenter med store eller små er å foretrekke foran ultra babes syns nå eg. :shrug:

 

Når eg tenker over det så liker eg rett og slett kvinner. Om de er høye eller lave eller litt for tynne eller smålubne. I like women! :dribble:

Hør, hør. :yes:

Lenke til kommentar

Om en dame har fin rompe, men så og si null pupper, så blir det ikke helt komplett.

 

samme om dama har gode formede, og passe store pupper, men null rompe.

 

 

Jeg er ikke en "superstore-pupper"-type.. men de skal være godt utformet, ikke altfor hengende og slengende.. en stor B er fint.. Kanskje en liten C..

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
Om en dame har fin rompe, men så og si null pupper, så blir det ikke helt komplett.

 

samme om dama har gode formede, og passe store pupper, men null rompe.

 

 

Jeg er ikke en "superstore-pupper"-type.. men de skal være godt utformet, ikke altfor hengende og slengende.. en stor B er fint.. Kanskje en liten C..

Vet du størrelsene? Jesus. Så det første du tenker på er hvor store puppene er når du snakker med ei dame? (sikkert ikke det du tenker da) .. :D

Lenke til kommentar

Jeg er selv jente, og har noe å si om dette. jeg har set ganske mange rare og fine pupper opp igjennom åra (missunnelig på damene nå ;)) og størrelsen har egentlig ikke så mye å si. Jeg har selv en håndfull og klager ikke. Men noe som er GRELLT er store nippler. Jeg synes nipplene kommer foran puppen. sorry å måtte si det. Sillikon er forball og store ( C og oppover) henger nesten alltid uten BH. :dontgetit:

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Interresant å lese denne tråden som jente, er egentlig litt glad for å lese at ikke alle synes silikonbabes er det som burde være alles ideale..

 

Personlig har jeg alltid synes at puppene mine er for små, mens typen har sagt at de er en håndfull og at det er akkurat passe. Fint å vite at det er flere gutter som mener dette :)

 

Var på fest i går og hu ene jenta som var der hadde silikon, jeg syntes nesten synd på henne. Alle hadde null respekt for henne og satt bare å snakka dritt om henne og jenter om tar silikon generelt. Og det var selv om hu satt og faktisk kunne høre hva de sa, noen ganger så jeg at hu hørte det og. Men det dreit de fleste i, så billig og teit som hu var så spilte det visst ingen rolle om hu hørte det ( Etter deres mening) . Sikkert fælt for henne, men hun la jo nesten opp til det selv. Når du lar tre gutter pule deg i en bil for så å la de ta deg med håndtaket på en skrutrekker, WTF lissom? Og hu satt faktisk og tok bilder av puppene sine og gikk med en helt sjuk svai i ryggen osv. Så selv var hu ihvertfall fornøyd. Det hu ikke visste var at typen hennes prøvde å tafse på ei vennine av meg med "en håndfulls pupper" hele kvelden.

 

 

Det ble kanskje et litt for langt og teit innlegg, men dere må jo ikke lese det hvis dere ikke vil. :p

Lenke til kommentar

Som oftest er jeg glad jeg ikke har store pupper, men det hadde sikkert gjort seg med en størrelse større :p Jeg er ikke så stor og tjukkabollafeita generelt sett da, så det kan være en sammenheng der.

 

Jeg synes generelt at faste pupper med fin form er finest. B-cup kanskje? Silikon er egentlig ikke så stygt nå til dags som det en gang var, hvis inngrepet er gjort av en dyktig kirurg.

 

Edit: Anette: Høres ut som noen barnslige drittunger. Mulig hun var en tøs, men å preike dritt om folk som tar silikon fordi hun var en bimbo, synes jeg blir for dumt.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...