Gå til innhold

Om jenter, pupper, sommer og sånn


Ni kon

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. La meg begynne med å si god sommer til alle som er der ute.

 

Først og fremst regner jeg med at de som leser dette har fått med seg at jeg er sånn passe aktiv i Babethreaden her på forumet. Denne tråden er utrolig nok bra strukturert og innemellom dukker det opp noen skjønnheter uten like.

 

I går postet brukeren JimRamse denne posten i den threaden. Dette medførte selvfølgelig at jeg har lagt den videon til mine favoritter og jeg har vel sett den sånn ca 1 million ganger nå.

 

Link til videoen

 

Direkte link slik at den åpner seg i media player.

(eller høyre klikk lagre som :p)

 

NB! 18 års grense.

 

(noen som vet hvem som har den sangen?)

 

 

Men så ligger jeg her å spekulerer da. Hvorfor er vi så glad i jenter? Jeg har intet svar på dette, men jeg vet at det ikke er noe her i livet som er så deilig som å være nyforelsket og at det i tillegg er sommer.

 

 

Men så slår tanken meg at det vi liker på jenter er er jo nettopp de kvinnelige formene. Pupper, rompe, lår osv. Vi drømmer oss inn i øynene deres og ser på ulike deler som er viktige. Personlig setter jeg mageregionen øverst på lista. Snakker da om litt på siden av magen.

 

Men da er jeg avhengig av at mine andre krav tilfredstilles. Dette betyr små pupper (maks 75 b her), og en liten nett rompe. Og det er nettopp pupper jeg henger meg opp i her. Som dere ser på Videoen av Lima, ser dere at ingen av modellene har spesielt store pupper. Selv har jeg aldri likt store pupper, men er mer opptatt av de skal være en håndfull.

 

Og jeg fatter ikke i min villeste fantasi at pupper skal på død og liv være så store.

Men mindre pupper betyr jo mindre kvinnelige former, og da er jo spørsmålet igjen om jeg har en svak antydning om at jeg trekker mer mot det manlige?

 

He he, er helsdigvis ikke så ille (ikke at det er feil, men jeg vet jeg liker damer best). Men kan noen forklare meg hva de ser i store pupper.

 

 

Så hvis du digger damer med store pupper, kan du da være så snill og forklare meg hvorfor?

 

Helt til slutt må jeg bare si at den videoen gir meg sommerfølelsen :D

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Damer er fine dyr. Men ikke for meg, desverre. (dumme dame-helvete-som er utro.)

 

Pupper er godt å ta på, da.

Om de er ''passe'' store, gir det damen et ganske bra helhetsintrykk og fine former (om damen er passe pen ellers.)

 

Dette er mine ''begrunnelser''. ;)

Lenke til kommentar

dahle: Weezer - Island In the Sun

 

Angående pupper så bør de ikke være for store, men som du nevner, kvinnelige former and all that. Velproporsjonerte er vel det beste ordet. Både store og små pupper kan være pene å se på, poenget er at det skal passet til persjonen og the whole package. Å vurdere en jente ut fra deler som rumpe, lår og pupper tar deg kun et lite stykke, man må se på helheten.

Lenke til kommentar

Enig med Hylo. Damer skal ha former, ikke slik som disse skinnmagre catwalk-beinranglene. Pupper har med former å gjøre, kan ikke forklare konkret hvorfor det er slik, "det bare er sånn".

 

Det er derfor ingen tilfeldighet at så mange jenter legger seg under kniven eller kjøper push-up bh'er. De har innsett hva gutta vil ha! Desverre for de sistnevte forsvinner glansen samtidig med bh'en, ingen ting kan måle seg med ekte vare :thumbup:

 

:D

Lenke til kommentar

tja.. pupper kan jeg vel begrunne hvorfor jeg liker :!:

 

Som de fleste her vet, er det jo som de passer rett i hånda , og det er jo digg egentlig ^^

 

men, ta størrelsen da, eks dama mi hadde 85C, og det er egentlig litt stort, fordi jo større de er, jo mer henger/dinger osv gjør dem, og da går det igjen utover formene som er så viktig for oss :S så jeg må si meg enigh med dahle, 75 B er max.

 

 

Sweet™.

Lenke til kommentar

jaja kan no ta hvorfor jeg ikke liker store pupper da,

 

Fikk med meg ei dama fra en pub for en del år tilbake. Denne damen hadde noen utrolige store bryst :dribble:. en av grunnene jeg hadde lyst på henne. :blush:

Kom hjem med hun, å vi begynnte. Plutselig sa hun "au" "au" "au". Spurte hva det var, så sa hun at når vi humper så dingler brystene så mye at hun faktisk får vondt.

Måtte kjøre i lav gir hele veien til mål etter det. nesten 2-3 timer. Ble lei. Så etter det har jeg gått i fra store bryster til håndfylle faste bryster ;)

Lenke til kommentar
jaja kan no ta hvorfor jeg ikke liker store pupper da,

 

Fikk med meg ei dama fra en pub for en del år tilbake. Denne damen hadde noen utrolige store bryst :dribble:. en av grunnene jeg hadde lyst på henne. :blush:

Kom hjem med hun, å vi begynnte. Plutselig sa hun "au" "au" "au". Spurte hva det var, så sa hun at når vi humper så dingler brystene så mye at hun faktisk får vondt.

Måtte kjøre i lav gir hele veien til mål etter det. nesten 2-3 timer. Ble lei. Så etter det har jeg gått i fra store bryster til håndfylle faste bryster ;)

Fikk du deg et kn*** sånn helt uten videre?

En helt fremmed? :ohmy:

Lenke til kommentar
jaja kan no ta hvorfor jeg ikke liker store pupper da,

 

Fikk med meg ei dama fra en pub for en del år tilbake. Denne damen hadde noen utrolige store bryst  :dribble:. en av grunnene jeg hadde lyst på henne.  :blush:

Kom hjem med hun, å vi begynnte. Plutselig sa hun "au" "au" "au". Spurte hva det var, så sa hun at når vi humper så dingler brystene så mye at hun faktisk får vondt.

Måtte kjøre i lav gir hele veien til mål etter det. nesten 2-3 timer. Ble lei. Så etter det har jeg gått i fra store bryster til håndfylle faste bryster  ;)

Fikk du deg et kn*** sånn helt uten videre?

En helt fremmed? :ohmy:

One night stand :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...