Gå til innhold

når kommer skattepengene?


Simkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når skattepengene kommer... ?

 

..i Oktober!!!  :realmad:  :realmad:  :realmad:  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

Hehe, tipper det er snakk om "selvstendig næringsdrivende forbannelsen" ?

 

Har vært ute for den jeg også. Den er kjip om sommern, men likevel fin å ha med seg i oktober. Mer å bruke på julegaver hvis du begynner tidlig :p

Nei, faktisk ikke.. Hadde ført på noe ekstra greier (som jeg gjør hvert år), men i år fant de ut at de skulle "ha den til nærmere ettersyn" .. ..og jeg som var garantert ca 20.000,- og hadde planer om ca 15.000,- til også.. :realmad:

 

hmmm... jeg leverte selvangivelsen 1,5 uke for seint. når får  jeg pengene mine da?  :dontgetit:

Er du heldig så får du dem nå.. Er de kjipe så får du den samtidig som meg.. Dvs. til høsten; i starten av Oktober..

Lenke til kommentar
Noen som har sjekka nettbank? Hva står det som "avsender" av skattepenga? Har fått inn 91kr fra noe som bare stod "lønn", men det er ikke akkurat 11.000 som jeg skal ha. Hehe ....

Av en eller annen grunn kan jeg ikke sjekke detaljer og se avsender. Det står bare "24.06 Tbk. forsk. skatt "

Lenke til kommentar
Noen som har sjekka nettbank? Hva står det som "avsender" av skattepenga? Har fått inn 91kr fra noe som bare stod "lønn", men det er ikke akkurat 11.000 som jeg skal ha. Hehe ....

Tilbakebetaling av skatt stod det, med Drammen kommune som avsender.

 

Det med "lønn" er muligens feriepenger fra noen du bare jobbet litt for i fjor?

Jeg fikk inn 167,- som jeg stusset over som det stod lønn på.

Endret av skrekk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...